З лютого 2025 року Крістіна Вургафт обійняла посаду CEO агенції MI Health, що входить до складу комунікаційного холдингу BetterSvit.
До цього вона була директоркою по роботі з клієнтами та керувала співпрацею з такими брендами, як Servier, Sanofi, GSK, Reckitt Benckiser, Bella-Trade, Dileo Farma, Deloitte, ВООЗ, SAFEMED, USAID, PACT, 100% LIFE тощо.
«Для мене важливо створювати середовище, у якому команда мотивована працювати над проєктами, що мають реальний вплив на людей та суспільство. Крім маркетингових рішень для фармацевтичних компаній і організацій із соціальною місією, ми плануємо розвивати нові напрями, зокрема wellness lifestyle. Вірю, що поєднання творчості, технологій і омніканального підходу в комунікаціях допоможе змінювати світ на краще», — зазначила Крістіна Вургафт.
«Разом із командою MI Health Крістіна реалізувала низку знакових проєктів, які змінили підхід до охорони здоров’я та зробили фармацевтичні бренди ближчими до людей. Переконана, що її досвід і стратегічне бачення сприятимуть подальшому зміцненню позицій агенції в сфері healthcare-маркетингу», — сказала CEO холдингу BetterSvit Олена Самойленко.