Durex написав IKEA посеред ночі, щоб запропонувати свої секс-іграшки
24 Лют 2025, 15:05

Durex написав IKEA посеред ночі, щоб запропонувати свої секс-іграшки

Коли IKEA надіслала покупцям смс з питанням «Не спиш?» і запропонувала знижки на матраци тим, хто відповість, бренд презервативів Durex побачив ідеальну можливість приєднатися до розмови.

Скориставшись моментом, Durex перевернув сценарій і в жартівливій формі написав IKEA її власне повідомлення: «Не спиш?». Вранці компанія відповіла: «Як спалося?».

Звісно, бренд презервативів не міг не залишити за собою останнє слово, тому відповів: «Спали? Ні… Ми були зайняті тим, що не давали людям спати 😉», а також запропонував свої секс-іграшки «для отримання максимуму задоволення від своєї ночі».

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Розкажіть друзям про новину