Durex написав IKEA посеред ночі, щоб запропонувати свої секс-іграшки
24 Лют 2025, 15:05

Durex написав IKEA посеред ночі, щоб запропонувати свої секс-іграшки

Коли IKEA надіслала покупцям смс з питанням «Не спиш?» і запропонувала знижки на матраци тим, хто відповість, бренд презервативів Durex побачив ідеальну можливість приєднатися до розмови.

Скориставшись моментом, Durex перевернув сценарій і в жартівливій формі написав IKEA її власне повідомлення: «Не спиш?». Вранці компанія відповіла: «Як спалося?».

Звісно, бренд презервативів не міг не залишити за собою останнє слово, тому відповів: «Спали? Ні… Ми були зайняті тим, що не давали людям спати 😉», а також запропонував свої секс-іграшки «для отримання максимуму задоволення від своєї ночі».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину