Мережа ресторанів вкрила свій фасад постерами на підтримку військовополонених та зниклих безвісти
24 Лют 2025, 11:20

Мережа ресторанів вкрила свій фасад постерами на підтримку військовополонених та зниклих безвісти

До третьої річниці повномасштабного вторгнення росії в Україну мережа ресторанів Milk Bar та Асоціація родин захисників «Азовсталі» вкрили блакитний фасад закладу постерами із гаслами на підтримку військовополонених та зниклих безвісти.

«Три роки, відколи війна торкнулася кожного. Тих, хто тримає зброю, а серця — в очікуванні. Тих, хто повернувся додому, і тих, у кого його забрали. Хто вже не з нами. Тих, хто бореться на лінії вогню, і бореться в тилу — за дрібку нормальності в житті. А особливо — всіх, хто перебувають у російському полоні, та їхніх родин», — написала Milk Bar.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Milk Bar (@milkbarkyiv)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину