Нідерландська телеком-компанія замінила свій логотип на особисті повідомлення від рідних спортсменів
21 Лют 2025, 12:05

Нідерландська телеком-компанія замінила свій логотип на особисті повідомлення від рідних спортсменів

Нідерландська телекомунікаційна компанія Odido запропонувала рідним спортсменів національної збірної з шорт-треку таємно надіслати особисті повідомлення зі словами підтримки.

Ці підбадьорливі послання були надруковані на костюмах спортсменів замість логотипу Odido, щоб надати їм додаткову мотивацію у боротьбі на льоду.

У такий спосіб компанія сподівається ще більше зміцнити зв’язок між спортсменами та їхнім «внутрішнім колом». Odido планує розмістити свій логотип на костюмах і футболках збірної Нідерландів у кількох видах спорту цього року напередодні зимових Олімпійських ігор у Мілані.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео