Нідерландська телеком-компанія замінила свій логотип на особисті повідомлення від рідних спортсменів
21 Лют 2025, 12:05

Нідерландська телеком-компанія замінила свій логотип на особисті повідомлення від рідних спортсменів

Нідерландська телекомунікаційна компанія Odido запропонувала рідним спортсменів національної збірної з шорт-треку таємно надіслати особисті повідомлення зі словами підтримки.

Ці підбадьорливі послання були надруковані на костюмах спортсменів замість логотипу Odido, щоб надати їм додаткову мотивацію у боротьбі на льоду.

У такий спосіб компанія сподівається ще більше зміцнити зв’язок між спортсменами та їхнім «внутрішнім колом». Odido планує розмістити свій логотип на костюмах і футболках збірної Нідерландів у кількох видах спорту цього року напередодні зимових Олімпійських ігор у Мілані.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину