Бренд пива перетворив свою пляшку на пуховик, сукню та вибух пудри для макіяжу
24 Лют 2025, 17:25

Бренд пива перетворив свою пляшку на пуховик, сукню та вибух пудри для макіяжу

Пивний бренд 1664 Blanc розмиває межі між пивом та високою модою завдяки новій креативній кампанії від агентства Fold7.

Як партнер Лондонського тижня моди, бренд перетворив свою культову синю пляшку на дизайнерський пуховик, сукню та вибух пудри для макіяжу.

Кампанія дебютувала під час Лондонського тижня моди і буде демонструватися по всій країні до 30 березня, охопивши такі великі міста, як Манчестер, Единбург, Бірмінгем і Брістоль.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Розкажіть друзям про новину