Бренд пива перетворив свою пляшку на пуховик, сукню та вибух пудри для макіяжу
24 Лют 2025, 17:25

Бренд пива перетворив свою пляшку на пуховик, сукню та вибух пудри для макіяжу

Пивний бренд 1664 Blanc розмиває межі між пивом та високою модою завдяки новій креативній кампанії від агентства Fold7.

Як партнер Лондонського тижня моди, бренд перетворив свою культову синю пляшку на дизайнерський пуховик, сукню та вибух пудри для макіяжу.

Кампанія дебютувала під час Лондонського тижня моди і буде демонструватися по всій країні до 30 березня, охопивши такі великі міста, як Манчестер, Единбург, Бірмінгем і Брістоль.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину