Бренд пива перетворив свою пляшку на пуховик, сукню та вибух пудри для макіяжу
24 Лют 2025, 17:25

Бренд пива перетворив свою пляшку на пуховик, сукню та вибух пудри для макіяжу

Пивний бренд 1664 Blanc розмиває межі між пивом та високою модою завдяки новій креативній кампанії від агентства Fold7.

Як партнер Лондонського тижня моди, бренд перетворив свою культову синю пляшку на дизайнерський пуховик, сукню та вибух пудри для макіяжу.

Кампанія дебютувала під час Лондонського тижня моди і буде демонструватися по всій країні до 30 березня, охопивши такі великі міста, як Манчестер, Единбург, Бірмінгем і Брістоль.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину