Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
Ярослава Гресь та агенція Gres Todorchuk припиняють співпрацю з UNITED24
Агенція Gres Todorchuk та її співзасновниця Ярослава Гресь припиняють співпрацю з UNITED24. Про це Ярослава повідомила у своїх соціальних мережах.
Аріана Гранде стала амбасадоркою Swarovski
Бренд прикрас з кришталю Swarovski призначив співачку Аріану Гранде своєю амбасадоркою.
Jerry Heil стала героїнею нового номера ELLE Ukraine
Співачка Jerry Heil з’явилася на диджитал-обкладинці ELLE Ukraine.
Український бренд одягу розкритикували через колаборацію з міжнародним спонсором війни
Бренд одягу Cultnaked втрапив у скандал через колаборацію з компанією, яку НАЗК внесло до переліку міжнародних спонсорів війни.
Креативи тижня:
Balenciaga представила «ношений» браслет рейвера за €3500
Розкішний модний дім Balenciaga змусив інтернет гудіти через свій останній аксесуар за астрономічною ціною €3500(приблизно $3789).
Дональд Трамп випустив кросівки, що увічнюють момент спроби замаху на його життя
Дональд Трамп не збирається втрачати свій шанс. Компанія Trump Sneakers, що належить експрезиденту США, випустила лімітовану серію кросівок під назвою «FIGHT FIGHT FIGHT» за ціною 399 доларів США.
Маркетингова агенція шукає креативників, щоб «випити» їхньої крові
Adsapience шукає креативників, піарників та менеджерів конкурентів, аби випити трохи їхньої крові.
Greenpeace створив для McDonald’s бургер з головою коали
Greenpeace придумав новий, далеко не апетитний, вигаданий бургер під назвою «Koala Burger». Він складається з м’якої булочки, скибочки чеддеру, помідорів, кетчупу і… голови коали.
Відомих чоловіків-креативників перевтілили у жінок
Міжнародна незалежна диджитал креативна агенція AnalogFolk запустила кампанію, спрямовану на вирішення критичної проблеми зменшення різноманітності та інклюзивності, а також недостатньої видимості жіночого креативного лідерства в індустрії.
Міша Коллінз — Ярослав Мудрий: амбасадорів UNITED24 уявили історичними постатями України
До Дня української державності UNITED24 разом із мисткинею Алісою Ґаспид, археологинею Наталею Хамайко та реконструкторкою Лесею Ткачук уявили, який вигляд мали б відомі актори й акторки, якби їм довелося втілити на екрані видатних державних діячів і діячок.
Badstreet boys та Віктор Ющенко створили кавер на хіт Елтона Джона
Улюблений гурт українців Badstreet boys, до складу якого входять Володимир Дантес, Василь Байдак, Антон Тимошенко, Кедр та Олег Свищ, представив новий кліп та колаборацію з третім Президентом України Віктором Ющенком.
«12 друзів Атласу»: Дорофєєва, Байдак, Терен та інші об’єдналися для благодійного «пограбування» банку
ATLAS UNITED 2024 зняв мотиваційний ролик у стилі голлівудського блокбастера.
Зої Кравіц та Джеремі Аллен Вайт знялись у пікантному ролику Saint Laurent
Saint Laurent презентував нову кампанію «Zoë», створену на честь багаторічної співпраці Зої Кравіц з брендом.
Експертні матеріали тижня:
«Секс та місто» та теорії Зигмунда Фрейда: як робити крутий контент
Мистецтво та маркетинг завжди були дуже сильно пов’язані між собою, проте у стрімкому світі розвитку соцмереж творчість починає виходити на перший план. Як правильно черпати натхнення у творчості, чи потрібно співпрацювати з митцями та чому важливо дивитися серіали, щоб робити крутий контент? Усі ці питання розбирає Дар’я Сальнікова, власниця SMM-агенції Better call Daria.
Що бісить? Антон Бокий про маркЕтинг та атмосферу з «Емілі в Парижі»
Новий герой рубрики «Що бісить?» — Антон Бокий, Head of Group Brand Marketing INTERTOP. Антон розказав про людей, що розбираюься в маркетингу краще, ніж маркетологи, диплом за «креативні ідеї в 23:59» та зусилля, яких не передбачають прямі обов’язки.
«Не під запис»: «На створення першого сезону подкасту ми витратили понад 250 тис. грн власних інвестицій»
PR-подкаст «Не під запис» присвячений діалогам про комунікаційні кейси, PR-кампанії українських бізнесів та персональні бренди українських лідерів. MMR поспілкувався з авторками подкасту — Анною Давиденко, PR-агенткою і celebrity marketing менеджеркою, та Олександрою Погорілою, засновницею агенції стратегічних комунікацій UAGENCY — інсайти першого сезону, поради для тих, хто хоче створити власний подкаст, а також захопливі історії «не під запис» шукайте в інтерв‘ю.
«Як бути піарником в Україні під час війни: думки експертів»
До Всесвітнього дня PR ми поспілкувались з українськими спеціалістами й дізнались, як це — бути піарником під час війни.