15 Лип 2024, 14:19

Greenpeace створив для McDonald’s бургер з головою коали

Шестеро членів Greenpeace, одягнених у костюми коали, вилізли на вивіску McDonald’s в Мельбурні, щоб засудити роль мережі ресторанів фаст-фуду у вирубці лісів та знищенні дикої природи в Австралії.

Активісти повісили перед фасадом ресторану банер з написом «Приберіть вирубку лісів з меню». Ця масштабна акція перегукується з дослідженням, нещодавно проведеним Greenpeace Australia Pacific, яке підкреслило той факт, що 130 000 гектарів зникаючого середовища проживання коал щороку знищуються заради виробництва яловичини, в той час як кількість корінних тварин, які щорічно гинуть в Австралії через вирубку лісів, оцінюється в 50 мільйонів особин.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Greenpeace Australia Pacific (@greenpeaceap)

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Зіткнувшись з цим хаосом, Greenpeace вирішив відреагувати, просунувши свою інформаційну кампанію на крок далі. Він придумав новий, далеко не апетитний, вигаданий бургер під назвою «Koala Burger». Він складається з м’якої булочки, скибочки чеддеру, помідорів, кетчупу і… голови коали.

Цим жорстким і бентежним прийомом Greenpeace хоче привернути увагу якомога більшої кількості людей до впливу виробництва яловичини в McDonald’s на австралійську дику природу. І для цього він без вагань використовує ті ж комунікаційні коди, що й американський бренд.

Організація також сподівається підштовхнути ресторанного гіганта до перегляду своїх цілей до 2025 року шляхом впровадження ланцюгів постачання без вирубки лісів.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео