Відомих чоловіків-креативників перевтілили у жінок
17 Лип 2024, 11:37

Відомих чоловіків-креативників перевтілили у жінок

Міжнародна незалежна диджитал креативна агенція AnalogFolk запустила кампанію, спрямовану на вирішення критичної проблеми зменшення різноманітності та інклюзивності, а також недостатньої видимості жіночого креативного лідерства в індустрії.

Незважаючи на те, що жінки складають 54,7% креативної індустрії, кількість різноманітних талановитих жінок залишається напрочуд малою. Цей дефіцит ще більше посилюється тим, що багато талановитих лідерів не завжди є найбільш помітними. Коли компанія AnalogFolk розпочала пошук керівника креативного відділу, стало зрозуміло, що нинішній кадровий резерв не є ані різноманітним, ані збалансованим.

Кампанія AnalogFolk у соціальних мережах під назвою «Changing the Face of Creative Leadership» має на меті привернути увагу до цієї проблеми та заохотити індустрію рекомендувати видатних креативних лідерів-жінок, які представляють різні національності та мають творчий хист.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія використовує технологію штучного інтелекту, щоб перевтілити найвідоміших чоловіків у рекламі в жінок, підкреслюючи нерівність у лідерських ролях. Наприклад, у кампанії використовується згенероване штучним інтелектом зображення засновника агентства Bartle Bogle Hegarty Джона Гегарті, який став Джейн Гегарті, рекламник Марк Дентон перетворився на Мартіну Дентон, а засновник агенції Saatchi & Saatchi Чарльз Саатчі — на Шарлотту Саатчі.

Розкажіть друзям про новину