Міжнародна незалежна диджитал креативна агенція AnalogFolk запустила кампанію, спрямовану на вирішення критичної проблеми зменшення різноманітності та інклюзивності, а також недостатньої видимості жіночого креативного лідерства в індустрії.
Незважаючи на те, що жінки складають 54,7% креативної індустрії, кількість різноманітних талановитих жінок залишається напрочуд малою. Цей дефіцит ще більше посилюється тим, що багато талановитих лідерів не завжди є найбільш помітними. Коли компанія AnalogFolk розпочала пошук керівника креативного відділу, стало зрозуміло, що нинішній кадровий резерв не є ані різноманітним, ані збалансованим.
Кампанія AnalogFolk у соціальних мережах під назвою «Changing the Face of Creative Leadership» має на меті привернути увагу до цієї проблеми та заохотити індустрію рекомендувати видатних креативних лідерів-жінок, які представляють різні національності та мають творчий хист.
Кампанія використовує технологію штучного інтелекту, щоб перевтілити найвідоміших чоловіків у рекламі в жінок, підкреслюючи нерівність у лідерських ролях. Наприклад, у кампанії використовується згенероване штучним інтелектом зображення засновника агентства Bartle Bogle Hegarty Джона Гегарті, який став Джейн Гегарті, рекламник Марк Дентон перетворився на Мартіну Дентон, а засновник агенції Saatchi & Saatchi Чарльз Саатчі — на Шарлотту Саатчі.