Модний бренд Saint Laurent презентував нову кампанію «Zoë», створену на честь багаторічної співпраці Зої Кравіц з брендом.
Кампанія супроводжується роликом, у якому акторка у спідній білизні та порваних колготках прогулюється трав’янистими газонами, басейнами та іншими місцями.
Відео було приурочене до виходу нової книги «Zoë», яка покликана «відобразити довготривалі стосунки» між акторкою та креативним директором Saint Laurent Ентоні Ваккарелло.
«На більш ніж 100 сторінках кольорові та чорно-білі знімки показують характер Кравіц — незалежну, грайливу і таку, що чітко володіє своєю чарівністю — в різноманітних ситуаціях, від пляжу до міста».
Гостем зйомки став не хто інший, як актор Джеремі Аллен Вайт, який потрапив у заголовки газет завдяки своїй рекламній кампанії Calvin Klein, що підірвала Інтернет.