Adsapience шукає креативників, піарників та менеджерів конкурентів, аби випити трохи їхньої крові.
Маркетингова агенція запрошує комунікаційників на креативно-донорський нетворкінг Creative Blood Donation, де представники креативної індустрії:
- здадуть «Агентам крові» найкреативнішу кров за всю історію корпоративних донацій;
- у процесі (можна навіть лежачи на сусідніх кушетках!) поділяться один з одним інсайтами, ідеями, галузевими плітками, номером класного електрика, де найкраща кава на Подолі;
- послухають виступи спікерів, обговорять соціальні комунікації та власні кейси.
- та ще багато всього.
Коли: 23 липня з 09:00.
Де: офіс Adsapience (вул. Кирилівська, 13а).
Вхідний квиток — реєстрація на здачу крові чи донат своїми кровними у фонд «Агентів крові» (на місці).
Перед донацією організатори радять креативникам зробити наступне:
- упевнитись, що немає протипоказань;
- дізнатись, як проходить донація;
- зареєструватись, обравши час.