Маркетингова агенція шукає креативників, щоб «випити» їхньої крові
17 Лип 2024, 14:06

Маркетингова агенція шукає креативників, щоб «випити» їхньої крові

Adsapience шукає креативників, піарників та менеджерів конкурентів, аби випити трохи їхньої крові. 

Маркетингова агенція запрошує комунікаційників на креативно-донорський нетворкінг Creative Blood Donation, де представники креативної індустрії:

  • здадуть «Агентам крові» найкреативнішу кров за всю історію корпоративних донацій;
  • у процесі (можна навіть лежачи на сусідніх кушетках!) поділяться один з одним інсайтами, ідеями, галузевими плітками, номером класного електрика, де найкраща кава на Подолі;
  • послухають виступи спікерів, обговорять соціальні комунікації та власні кейси.
  • та ще багато всього.

Коли: 23 липня з 09:00. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Де: офіс Adsapience (вул. Кирилівська, 13а).

Вхідний квиток — реєстрація на здачу крові чи донат своїми кровними у фонд «Агентів крові» (на місці).

Перед донацією організатори радять креативникам зробити наступне:

Розкажіть друзям про новину