Український бренд одягу розкритикували через колаборацію з міжнародним спонсором війни
18 Лип 2024, 10:40
PR

Український бренд одягу розкритикували через колаборацію з міжнародним спонсором війни

Бренд одягу Cultnaked втрапив у скандал через колаборацію з компанією PepsiCo, яку НАЗК внесло до переліку міжнародних спонсорів війни.

«Новий стиль. Культовий смак. В рамках ребрендингу логотипа і нашого стилю ми об’єднались з Мері Фуртас та Cultnaked у новій колабі. Кожен образ відображає зухвалу та освіжаючу сутність обох брендів», — йдеться у дописі.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Pepsi Ukraine (@pepsiukraine)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Таке партнерство обурило українців через те, що PepsiCo досі працює в рф, а також збільшила свої доходи в країні-агресорці у перший рік повномасштабного вторгнення.

У коментарях українці писали про те, що «співпраця з Pepsi на 3 році повномасштабного вторгнення — це дно», «гроші не пахнуть», а також нагадали про те, як компанія заборонила у рекламі згадувати війну в Україні та ЗСУ.

Креативна директорка Cultnaked Мері Фуртас та PepsiCo поки не давали жодних коментарів з приводу критики колаборації.

Розкажіть друзям про новину