Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
13 Лип 2024, 11:11

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

На платформі X з’явився тренд, де жителі різних країн світу закликають підтримувати Україну

Нещодавно на платформі X(Twitter) набрав популярності тренд, де користувачі з різних країн заявляли, що ненавиділи росію задовго до того, як це стало мейнстрімом. Тепер на платформі поширився новий тренд, де жителі різних країн світу закликають до підтримки України.

Українська мережа кінотеатрів запустить власний стримінговий сервіс

Українська мережа кінотеатрів анонсувала запуск власного стримінгового сервісу. Платформа пропонуватиме 4 фільми на тиждень, ретельно відібрані професіоналами галузі.

«Бабель» звинуватив Telegram-канал «Лачен пише» у порушенні авторських прав

Онлайн-видання «Бабель» звинуватило Telegram-канал «Лачен пише» та блогера-мільйонника Ігоря Лаченкова у порушенні авторських прав.

Кіт Ларрі залишив Ріші Сунаку прощальний «подарунок» у взутті

Кіт Ларрі, який обіймає посаду головного мишолова у резиденції очільника уряду Великої Британії з 2011 року, заявив у своєму акаунті Х (Twitter), що залишив прем’єру «подарунок» у взутті.

«Справжній супергерой — це ти»: «Агенти крові» заколабились із платформою кіно та телебачення

Платформа кіно та телебачення долучається до ініціативи громадського об’єднання «Агенти крові» та даруватиме донорам приємні подарунки. Також на честь партнера на платформі з’явилась спеціальна добірка фільмів.

Конкурс диджитал-аватарів «Міс ШІ» оголосив переможницю

Конкурс «Міс ШІ», започаткований World AI Creator Awards (WAICAs), у якому ШІ-аватари змагаються за віртуальний аналог корони «Міс світу», оголосив переможницю.

Креативи тижня:

Постери із зображеннями вагін передали важливий меседж перехожим у Нью-Йорку

На знак протесту проти постійної цензури реклами жіночого здоров’я, провайдер медичних послуг онлайн Wisp представив провокаційну кампанію зовнішньої реклами по всьому Нью-Йорку.

McDonald’s запустив вегетаріанське меню від Білла та Тома Каулітц з гурту Tokio Hotel

Меню «Famous Order», давно відоме в США, тепер впроваджується в McDonald’s у Німеччині. Всесвітньо відомі музиканти, близнюки Білл і Том Каулітц з рок-гурту Tokio Hotel, розробили власні унікальні меню для цього запуску.

McDonald’s вшанував канадських фермерів та власників ранчо у серії картин

Цього року під час Калгарі стампід McDonald’s Canada прикрасив місто яскравою серією муралів, розписаних вручну, як данину поваги канадському сільському господарству та на честь майже 50 000 фермерів і власників ранчо, які роблять можливим існування цього закладу.

A$AP Rocky та його син RZA знялись для кампанії Savage X Fenty

Щойно після свого дебютного дефіле на Тижні моди в Парижі репер A$AP Rocky та його син RZA отримали головну роль у новій кампанії бренду спідньої білизни Savage X Fenty.

Фут-фетиш модель створила вино зі «смаком» своїх ніг

Англійська фут-фетиш модель Емілі Рей випустила лімітовану серію вина Simp Wine і продає його своїм шанувальникам за 100 фунтів стерлінгів за пляшку.

LEGO відтворив кадри трилеру «Щелепи» за допомогою деталей конструктора

LEGO занурюється в класику жахів, створивши конструктор, натхненний культовим літнім трилером «Щелепи».

Ролики у стилі ромкомів використали перші повідомлення реальних пар у Tinder

Tinder став справжнім ромкомом в останній главі своєї глобальної кампанії під назвою «It Starts With a Swipe».

Добірки тижня:

Українські бізнеси об’єдналися задля допомоги дитячій лікарні «Охматдит». Добірка

Росія завдала ракетного удару по дитячій лікарні «Охматдит» у Києві вранці 8 липня. До допомоги долучилися багато жителів міста, які розбирали завали, приносили необхідні речі та інше. Українські бізнеси також підтримали киян та дитячу лікарню.

Каннські леви 2024: добірка роликів, які здобули Гран-прі

Редакція MMR представляє володарів найвищої нагороди фестивалю у різноманітних категоріях.

Експертні матеріали тижня:

Як використовувати FOMO та інші копірайт-прийоми для ефективних маркетинг-креативів

Часто маркетологи, створюючи рекламні креативи для соцмереж, намагаються зробити їх якомога естетичнішими. Обирають пастельні кольори та легкі, тонкі та ледь помітні шрифти. А якщо креатив добре спрацював в одній соцмережі, то можуть його запостити в іншу. Але часто у створенні рекламних креативів, що орієнтовані на performance, діють інші правила. 

Єдина звичка, яку має виховати кожен, — це «бути в соціумі»

Євгеній Миронюк, керуючий партнер зі стратегії, Brain Tank, поділився думками про єдину звичку, яка є базовою та лежить у самій основі ефективної праці. І продуктивність — це її наслідок. Ця звичка звучить так: «бути в соціумі». 

Розкажіть друзям про новину

Нове відео