Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
monobank та Живчик випустили заспокійливий напій з валеріаною

Живчик та monobank заколабились та представили заспокійливий напій.
Кім Кардаш’ян знялася для кампанії купальників SKIMS у стилі 2000-х

Кім Кардаш’ян знялася для нової сексуальної кампанії свого бренду SKIMS, що представляє нову колекцію купальників.
Для пасажирів «Укрзалізниці» запустили фуд-дроп з продуктами вiд українських крафтових виробників

«Укрзалізниця» разом з проєктом «Лавка Традицій» від «Сільпо» випустили серію подарункових наборів з продуктами від українських локальних виробників.
Перший у світі конкурс «Міс ШІ» визначить найкрасивіших диджитал аватарів

Традиційні королеви краси можуть незабаром розділити свої пояси та діадеми з королевами, створеними за допомогою алгоритмів. Конкурс «Міс ШІ», започаткований World AI Creator Awards (WAICAs), є першим у своєму роді змаганням, де аватари, створені штучним інтелектом, змагаються за віртуальний аналог корони «Міс світу».
Креативи тижня:
Український бренд одягу випустив реаліті-шоу «Дорога до себе»

Український бренд одягу One by One запустив у своєму Instagram всеукраїнський проект та реаліті-шоу «Дорога до себе».
Heinz створив рожевий соус, натхненний барбікором

Heinz UK та Mattel об’єднали зусилля, щоб створити нову вигадливу приправу — соус Heinz Classic Barbiecue Sauce — до 65-річчя улюбленої ляльки та літнього гриль-сезону.
Кампанія у стилі шоу MTV 2000-х зібрала вішлісти українських волонтерів

Український благодійний фонд Rescue Now запустив креативний кампейн для збору донатів на допомогу українцям.
Огірок та пральна машина: білборди замінили секс-іграшки на повсякденні предмети

Коли справа доходить до реклами своєї продукції, британський бренд секс-іграшок Lovehoney завжди мав бути трохи оригінальнішим. Через обмеження на те, яку продукцію можна показувати і коли, Lovehoney тепер використав предмети повсякденного вжитку, щоб донести свою ідею до аудиторії.
Corona та Tripadvisor створили путівник з найкращими місцями для зустрічі заходу сонця

Пивний бренд Corona вкотре втілив свою пристрасть до природи завдяки глобальному партнерству з найбільшою у світі диджитал туристичною спільнотою Tripadvisor.
Добірка тижня:
Редакція MMR рекомендує: добірка березня

Редакція MMR продовжує ділитися власними рекомендаціями та враженнями від місяця, що минає. Читайте поради, події та добірки фільмів, книг, серіалів, треків та продуктів січня та лютого, а зараз представляємо вам власний топ березня.
Експертні матеріали тижня:
Психологія переконання: як впливати на поведінку клієнтів

Знання про психологічний інструмент переконання і про те, як найкраще використовувати його у своїх маркетингових матеріалах, може стати потужним засобом впливу на поведінку, стосунки та продажі клієнтів.
Які зміни сучасного digital-маркетингу відображає оновлена PESO Model™

Оновлена модель допоможе бізнесу сформувати стратегії, адаптовані до актуальних тенденцій. Тому піарникам та маркетологам саме час розглянути зміни. Щоб це було простіше, експерти Inweb розглянули, що змінилося і доповнилося в PESO Model™, а також проаналізували, які зміни сучасного digital-маркетингу відображає оновлення.