Всі хочуть, щоб їхнє студентське життя було схожим на те, що показують у фільмах, але в цій парі рекламних роликів від Amazon є один жанр, який ми б воліли пережити.
Просуваючи ідею, що ритейлер готовий допомогти з будь-якими дрібницями, необхідними для життя в гуртожитку, кампанія «Save the Everyday» спирається на жанрове кіно, знаходячи рішення в класичній милій зустрічі та жахливому досвіді в душі.
Перша реклама «Lavatory of Horrors» представляє типову сцену жахів у стилі слешер. Ці ситуації не бентежать головного героя, який вирішує їх усі за допомогою швидких покупок на Amazon — від зловісного звуку скрипки до дуже занедбаного душу.
Друга реклама «Meet Cute Chaos» зображує типову зустріч у шкільному коридорі. Будучи пародією на романтичну комедію, момент псується погано зробленим манікюром або неприємним запахом тіла.