Ролики Amazon перетворили моменти студентського життя на горор і ромком
23 Лип 2025, 17:27

Ролики Amazon перетворили моменти студентського життя на горор і ромком

Всі хочуть, щоб їхнє студентське життя було схожим на те, що показують у фільмах, але в цій парі рекламних роликів від Amazon є один жанр, який ми б воліли пережити.

Просуваючи ідею, що ритейлер готовий допомогти з будь-якими дрібницями, необхідними для життя в гуртожитку, кампанія «Save the Everyday» спирається на жанрове кіно, знаходячи рішення в класичній милій зустрічі та жахливому досвіді в душі.

Перша реклама «Lavatory of Horrors» представляє типову сцену жахів у стилі слешер. Ці ситуації не бентежать головного героя, який вирішує їх усі за допомогою швидких покупок на Amazon — від зловісного звуку скрипки до дуже занедбаного душу.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Друга реклама «Meet Cute Chaos» зображує типову зустріч у шкільному коридорі. Будучи пародією на романтичну комедію, момент псується погано зробленим манікюром або неприємним запахом тіла.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео