15 Чер 2023
Артем Іваницький: «Ми будуємо максимально екологічну та ненав’язливу комунікацію»
13 Чер 2023
Як створювати контент для нішевої сфери: досвід комунікаційної агенції
09 Чер 2023
Підтримка тварин з Херсонщини, твіт ООН, «це більше не працює». Ретроспектива тижня з Катериною Ковалюк
08 Чер 2023
Майже 90% споживачів більше не довіряють інфлюенсерам. Чому?
07 Чер 2023
Ваш бренд – зомбі? Як повернути його до життя
06 Чер 2023
Івент від А до Я: як впоратися із викликами воєнного стану
06 Чер 2023
Client Service: навички, які обов’язкові в комунікації з клієнтом, та червоні прапорці у виборі підрядників
05 Чер 2023
Місяць гордості: як такі бренди, як Tinder та Lime, продемонстрували підтримку
02 Чер 2023
Півтижня у ванній, фісташки у пачці з арахісом. Ретроспектива тижня з Олександром Яворським
01 Чер 2023
«Ми вирішили створити справжній тренд в аудиторії на цю колекцію»: подробиці колаборації CHER’17 та INTERTOP
31 Тра 2023
MRKTNG MRTH: фахівці 20+ топових компаній розповіли про головні трансформації бренда під час війни
31 Тра 2023
Тетяна Донкоглова: «Лояльний клієнт — найкраща реклама»