Як випустити рекламу на Мангеттені та показати світові український бізнес
18 Жов 2024, 11:10
PR

Як випустити рекламу на Мангеттені та показати світові український бізнес

Мережа «Аптека Доброго Дня» у квітні випустила рекламу на Таймс-сквер і запустила челендж «Привітайся з українцями закордоном» серед українського бізнесу.

Новина за темою
«Аптека Доброго Дня» привіталась з українцями на Мангеттені

Відео з написом «Hello, it’s us! Yes, we really are in» транслювали у центрі Нью-Йорку, щоб:

  • привернути увагу до бренду і як результат до благодійних та соціальних ініціатив компанії;
  • прокомунікувати з українцями за кордоном;
  • показати світові, що український бізнес росте та розвивається, попри війну.
Ми передали частинку дому через океан тим, хто не в Україні. Як саме аптека асоціюється з домом? Згадайте, як всі раділи відкриттю нових відділень Нової Пошти за кордоном, салонів G-bar та інших знайомих мереж. Це все про українські товари, кращі послуги, а значить — про дім. Нашій рекламі раділи, її репостили, показували одне одному.
Ігор Алгінін
СМО мережі «Аптека Доброго Дня»

Маркетинг-директор розповів, як виникла ідея запустити рекламу на Мангеттені, чому це корисно та доступно.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

За його словами, українець, який живе у США, показав рекламний екран на Таймс-сквер в Instagram. Внизу екрана є назва компанії, яка займається розміщенням відео. Для цього треба перейти на сторінку @tsxentertainment, погодити відео, щоб воно пройшло перевірку на агітацію, дискримінацію, і домовитись про вільні слоти розміщення.

Реклама у центрі Нью-Йорку коштувала компанії 60 доларів. У соціальних мережах відео з Таймс-сквер переглянули понад 1,2 млн користувачів:

  • 591 тис. Instagram;
  • 474 тис. Facebook;
  • 173,9 тис. TikTok.
Зараз наша компанія допомагає дітям з хворим серцем. Кожні 2 гривні з продажу низки косметичних брендів ми перераховуємо Центру дитячої кардіології, який ставить імпланти дітям. Нам важливо, щоб про наш бренд чули, нам довіряли та разом з нами допомагали іншим
Ігор Алгінін
СМО мережі «Аптека Доброго Дня»

Ідея «Аптека Доброго Дня» знайшла відгук серед колег по бізнесу. Компанія вирішила запустити челендж «Привітайся з українцями на Мангеттені», до якого запросила долучитись партнерів та представників великого українського бізнесу.

Першими до нього доєдналась мережа лабораторій «Ескулаб», яка також випустила рекламу на Таймс-сквер «Зазирни вглиб себе», та поштово-логістична компанія «MEEST», де зазначили:

«У цей складний час, коли підтримка та єднання мають вирішальне значення, ми хочемо наголосити «Нашого цвіту по всьому світу», особливо зараз, коли війна випробовує нашу стійкість та єдність. Ми, українці, є у кожному куточку світу, завжди готові підставити плече та привітати своїх, попри будь-які відстані». 

Український бізнес демонструє неабияку єдність, допомагаючи українцям, підтримуючи економіку держави.

«Hello, it’s us!».

Розкажіть друзям про новину