Як випустити рекламу на Мангеттені та показати світові український бізнес
18 Жов 2024, 11:10
PR

Як випустити рекламу на Мангеттені та показати світові український бізнес

Мережа «Аптека Доброго Дня» у квітні випустила рекламу на Таймс-сквер і запустила челендж «Привітайся з українцями закордоном» серед українського бізнесу.

Новина за темою
«Аптека Доброго Дня» привіталась з українцями на Мангеттені

Відео з написом «Hello, it’s us! Yes, we really are in» транслювали у центрі Нью-Йорку, щоб:

  • привернути увагу до бренду і як результат до благодійних та соціальних ініціатив компанії;
  • прокомунікувати з українцями за кордоном;
  • показати світові, що український бізнес росте та розвивається, попри війну.
Ми передали частинку дому через океан тим, хто не в Україні. Як саме аптека асоціюється з домом? Згадайте, як всі раділи відкриттю нових відділень Нової Пошти за кордоном, салонів G-bar та інших знайомих мереж. Це все про українські товари, кращі послуги, а значить — про дім. Нашій рекламі раділи, її репостили, показували одне одному.
Ігор Алгінін
СМО мережі «Аптека Доброго Дня»

Маркетинг-директор розповів, як виникла ідея запустити рекламу на Мангеттені, чому це корисно та доступно.

За його словами, українець, який живе у США, показав рекламний екран на Таймс-сквер в Instagram. Внизу екрана є назва компанії, яка займається розміщенням відео. Для цього треба перейти на сторінку @tsxentertainment, погодити відео, щоб воно пройшло перевірку на агітацію, дискримінацію, і домовитись про вільні слоти розміщення.

Реклама у центрі Нью-Йорку коштувала компанії 60 доларів. У соціальних мережах відео з Таймс-сквер переглянули понад 1,2 млн користувачів:

  • 591 тис. Instagram;
  • 474 тис. Facebook;
  • 173,9 тис. TikTok.
Зараз наша компанія допомагає дітям з хворим серцем. Кожні 2 гривні з продажу низки косметичних брендів ми перераховуємо Центру дитячої кардіології, який ставить імпланти дітям. Нам важливо, щоб про наш бренд чули, нам довіряли та разом з нами допомагали іншим
Ігор Алгінін
СМО мережі «Аптека Доброго Дня»

Ідея «Аптека Доброго Дня» знайшла відгук серед колег по бізнесу. Компанія вирішила запустити челендж «Привітайся з українцями на Мангеттені», до якого запросила долучитись партнерів та представників великого українського бізнесу.

Першими до нього доєдналась мережа лабораторій «Ескулаб», яка також випустила рекламу на Таймс-сквер «Зазирни вглиб себе», та поштово-логістична компанія «MEEST», де зазначили:

«У цей складний час, коли підтримка та єднання мають вирішальне значення, ми хочемо наголосити «Нашого цвіту по всьому світу», особливо зараз, коли війна випробовує нашу стійкість та єдність. Ми, українці, є у кожному куточку світу, завжди готові підставити плече та привітати своїх, попри будь-які відстані». 

Український бізнес демонструє неабияку єдність, допомагаючи українцям, підтримуючи економіку держави.

«Hello, it’s us!».

Розкажіть друзям про новину