Мережа «Аптека Доброго Дня» у квітні випустила рекламу на Таймс-сквер і запустила челендж «Привітайся з українцями закордоном» серед українського бізнесу.
Відео з написом «Hello, it’s us! Yes, we really are in» транслювали у центрі Нью-Йорку, щоб:
- привернути увагу до бренду і як результат до благодійних та соціальних ініціатив компанії;
- прокомунікувати з українцями за кордоном;
- показати світові, що український бізнес росте та розвивається, попри війну.
Маркетинг-директор розповів, як виникла ідея запустити рекламу на Мангеттені, чому це корисно та доступно.
За його словами, українець, який живе у США, показав рекламний екран на Таймс-сквер в Instagram. Внизу екрана є назва компанії, яка займається розміщенням відео. Для цього треба перейти на сторінку @tsxentertainment, погодити відео, щоб воно пройшло перевірку на агітацію, дискримінацію, і домовитись про вільні слоти розміщення.
Реклама у центрі Нью-Йорку коштувала компанії 60 доларів. У соціальних мережах відео з Таймс-сквер переглянули понад 1,2 млн користувачів:
- 591 тис. Instagram;
- 474 тис. Facebook;
- 173,9 тис. TikTok.
Ідея «Аптека Доброго Дня» знайшла відгук серед колег по бізнесу. Компанія вирішила запустити челендж «Привітайся з українцями на Мангеттені», до якого запросила долучитись партнерів та представників великого українського бізнесу.
Першими до нього доєдналась мережа лабораторій «Ескулаб», яка також випустила рекламу на Таймс-сквер «Зазирни вглиб себе», та поштово-логістична компанія «MEEST», де зазначили:
«У цей складний час, коли підтримка та єднання мають вирішальне значення, ми хочемо наголосити «Нашого цвіту по всьому світу», особливо зараз, коли війна випробовує нашу стійкість та єдність. Ми, українці, є у кожному куточку світу, завжди готові підставити плече та привітати своїх, попри будь-які відстані».
Український бізнес демонструє неабияку єдність, допомагаючи українцям, підтримуючи економіку держави.
«Hello, it’s us!».