«Аптека Доброго Дня» об’єднала клієнтів, щоб дарувати здорове дитинство
18 Жов 2024, 11:00
PR

«Аптека Доброго Дня» об’єднала клієнтів, щоб дарувати здорове дитинство

Мережа «Аптека Доброго Дня» вважає, що її основне завдання — турбуватися про фізичне та ментальне здоров’я українців. Для цього компанія реалізує низку соціальних ініціатив, у тому числі благодійну акцію «Сильні серця».

Мета — допомогти провести операції дітям із дефектом міжпередсердної перетинки. Діти з такою вадою повільно набирають вагу та схильні до частих бронхолегеневих захворювань. Якщо їм не допомогти, з часом вада призводить до інвалідизації та навіть смерті від ускладнень на легені.   

Щоб подарувати дітям здорове та щасливе життя, від березня компанія перераховує 2 грн з кожної проданої одиниці низки косметичних брендів благодійному фонду «Дитяче серце», який закупає спеціальні серцеві імпланти для Центру дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України, яким керує Ілля Ємець. Це перший спеціаліст в Україні, який почав оперувати новонароджених з критичними вадами серця та перший спеціаліст у світі, який впровадив застосування пуповинної крові замість донорської для операції на серці новонародженого.

Центр створив програму виїзної консультативної кардіологічної допомоги. Від початку повномасштабної війни бригада вже обстежила дітей у потерпілих районах Київщини, Чернігівщини, Запоріжжя, Миколаєва, Донеччини, виявила десятки дітей з вродженими вадами серця і серед них близько 50 дітей, які завдяки імплантам матимуть здорове серце. Кошти необхідні для придбання оклюдера, який коштує близько 4000 доларів. Сама ж операція в Центрі проводиться безкоштовно. 

Катетер просувається по судині й підводиться до лівого передсердя. Відбувається установка оклюдера: він розкривається таким чином, щоб один диск розташувався у лівому передсерді, а інший — у правому. Оклюдер у серці закриває просвіт між передсердями та усуває дефект міжпередсердної перегородки.
пояснюють у кардіоцентрі

CMO мережі «Аптека Доброго Дня» Ігор Алгінін зауважив, що благодійна ініціатива об’єднала клієнтів, розповіла про роботу кардіоцентру під час війни і знайшла відгук у серцях всього офісу компанії. Нещодавно на черговий імплант зібрали самотужки співробітники «Аптека Доброго Дня», які провели благодійний ярмарок.

Це наша особлива місія. Імпланти отримали двоє дівчат 9 та 14 років з Київської та Чернігівської областей, а також хлопчик 12 років з Білгород-Дністровського. Поки ми готуємо цей матеріал до операції готується дівчинка з Курахового Донецької області. Кожну дитину ми навідуємо після операції, і це ті емоції, які не можна передати словами. Дякуємо хірургам кардіоцентру за їх дуже важку і важливу працю і всім українцям, які сьогодні об’єднуються заради перемоги.
Ігор Алгінін
CMO мережі «Аптека Доброго Дня»

Завдяки проєкту у виданні «The Village» вийшло інтерв’ю кардіохірурга Юлії Кіян «У дітей серце не болить» про діагностику вад серця у дитини, у журналі «Моя дитина» — матеріал з корисними порадами для батьків та інформацією про роботу виїзної бригади кардіоцентру. Також некомерційний репортаж випустили журналісти телеканалу «Еспресо».

Допомогти дітям можна, придбавши косметику таких брендів: Beter, Original Botanic, Numee, Sans Soucis, DR Scheller, Biovegane, Evoluderm, Naturint, Elifexir, Babaria, Agrado, Corine de Farme, KIN, Lactovit, Denenes, Anian, Biovene, Conscious.

Дякуємо всім українцям, які долучились до нашого благодійного проєкту, щоб допомогти дітям з хворим серцем.

Розкажіть друзям про новину