Кампанія вдячності: як VARUS та Trembita PR стимулювали повагу до працівників
21 Жов 2024, 10:20
PR

Кампанія вдячності: як VARUS та Trembita PR стимулювали повагу до працівників

Працівники магазинів заслуговують на повагу та слова вдячності. Це безперечно. Проте як часто ви особисто говорите, крім звичного «Дякую!», на касі щось більше? «Гарного дня!», «У вас чудова усмішка», «Ви така чудова!»… 

Від співробітників магазинів ми отримали інсайт: покупці ставляться до них, як до частини магазину, а повага при спілкуванні — майже непомітна. Це впливає на мотивацію ходити на роботу.

Тож ми запустили комплексну кампанію на внутрішню та зовнішню ЦА з метою змінити «клімат вдячності» face-to-face так, щоб це помітили працівники. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія включала такі інструменти, як: outdoor канали, комунікація в соцмережах, новини у медіа. 

Залучення амбасадора

Амбасадоркою кампанії стала Світлана Тарабарова, співачка, представниця «світлої сторони» музики. 

Разом із клієнтом ми дуже ретельно обирали амбасадора. Адже це мало бути не просто впізнаване обличчя, а людина позитивної дії і репутації. Нагадувати людям про ввічливе ставлення потрібно нативно і акуратно, адже суспільство дуже чутливе. Світлана — яскрава особистість, щира і добра людина зі «світлом всередині» —  якнайкраще відповідала нашим завданням. Навіть слоган кампейну «В людях ваша сила! Робота кожного важлива» народився з переосмислення пісні Світлани «Світло в тобі». Коли стає метч, креатив приходить сам по собі, а далі — діло досвіду і техніки.
Дар’я Сухенко
співзасновниця та креативна директорка агенції комунікацій Trembita PR

Екранні борди з обличчям Світлани розмістили на вході магазинів мережі VARUS, паралельно у соцмережах запустили серію рилзів та сториз зі смол токами між Світланою і працівниками різних відділів. У відео Світлана показувала приклад ввічливого ставлення і розкривала тему «чому важливо говорити слова вдячності», у той же час працівники підкреслювали, як їх мотивують слова подяки. 

Доповнюючі інструменти 

У якості підсилення офлайн комунікації для вітрин різних відділів магазинів ми розробили серію наліпок дбайливого нагадування про вдячність. 

На внутрішньому радіо транслювали аудіодоріжки, де Світлана розповідала про важливість ввічливого ставлення. 

Запросили блогерів за тематикою «родина» відвідати магазини, розповісти про суть кампанії  #влюдяхнашасила #роботакожноговажлива та звернути увагу їхньої авдиторії на наліпки. 

Новину про запуск кампанії розповсюдили у ЗМІ.

Результат кампанії

  • Загальне охоплення склало 55 млн контактів: з них 1,1 млн онлайн- та 54 млн офлайн-контактів
  • Вдячність стала “видимою” для працівників. 38% персоналу VARUS помітили позитивні зміни у спілкуванні з клієнтами в торгових залах, за даними внутрішнього опитування працівників.
  • Запущена функція зворотнього зв’язку у мобільному застосунку VARUS. Нова функція дозволяє клієнту подякувати за сервіс або залишити розгорнутий відгук після покупки.
  • Працівники всієї мережі почали бачити реальні подяки. У внутрішніх чатах компанії проводиться розсилка, яка демонструє отримані подяки працівникам. А також на сторінці для персоналу @varus.work та на основних сторінках VARUS у соцмережах ведуться постійні рубрики подяки працівникам.
Ваша усмішка робить день світлішим! Важко по обидві сторони прилавку, тому цей проєкт ми спрямували на підтримку і продавців, і покупців. Ми впевнені, що доброзичливе ставлення та взаємоповага зараз важливі як ніколи, адже це те, що потрібно зараз всім. Ми вже побачили, що спільна зі Світланою Тарабаровою кампанія принесла результати: наші працівники помітили позитивні зміни у спілкуванні із клієнтами, а це позитивно позначається у тому числі і на їхній мотивації. Зазначу, що ця кампанія дала поштовх до нашої нової історії «клієнткохання». І пам’ятайте: ваша усмішка зробить день світлішим!
Анна Луганська
директорка з маркетингу VARUS

Розкажіть друзям про новину