17 Жов 2024
«Джокер: Божевілля на двох»: вплив маркетингу на провал фільму
17 Жов 2024
Кібератака на Київстар: виклики та стратегії для повернення довіри споживачів
15 Жов 2024
«Золота жила» або провал: чи дійсно кросівки продовжують захоплювати маркетологів
14 Жов 2024
Вихід за межі: як Дарниця вирішила створити кліп для рок-гурту «БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ»
10 Жов 2024
Реклама в медіа: з чого почати та як уникнути помилок
09 Жов 2024
Автентичність та чітка мета: 5 порад щодо побудови особистого бренду від бегемотихи Му Денг
08 Жов 2024
Як розширювати горизонти та вдосконалювати комунікації: 6 книжок, які варто прочитати піарнику
07 Жов 2024
Час, критика та соціальні зв’язки: відмінності у комунікаціях між українцями та американцями
05 Жов 2024
Фламенко, взуття та родина. Ретроспектива тижня з Яною Меркотан
04 Жов 2024
T-Shaped-маркетолог: чому це спеціаліст майбутнього
03 Жов 2024
Ідентичність, впізнаваність та визнання: чи потрібен соціальним проектам брендинг
02 Жов 2024
Golden Drum 2024: шорт-лист українських робіт