Як МХП побудувала екосистему внутрішніх комунікацій з військовими та ветеранами
22 Жов 2024, 11:37
PR

Як МХП побудувала екосистему внутрішніх комунікацій з військовими та ветеранами

Після початку російсько-української війни внутрішні комунікації багатьох компаній переживають істотні трансформації. Більшість того, що раніше залучало і мотивувало команди, поступається новим викликам. Особливо, коли в компанії збільшується кількість військових та ветеранів, то виникає потреба у спілкуванні з ними та відповідно розвиваються і формати внутрішніх комунікацій.

Виклик, з яким стикнулися в компанії 

Сьогодні вже понад 12% працівників МХП мають військовий досвід. Понад 2 500 співробітників-військових зараз перебувають на фронті, більш як 500 ветеранів повернулися та працюють в компанії. 

Коли розпочали впровадження програми реінтеграції військових та ветеранів «МХП Поруч», то стало очевидним, що ключовим завданням є забезпечення доступності до інформації щодо отримання медичної, правової, психологічної та соціальної підтримки для всіх військових та ветеранів — працівників МХП.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Рішення — створити систему внутрішніх комунікацій

Ціллю було створення єдиних каналів для інформування та оперативної комунікації та взаємодії з військовими та ветеранами, а також формування ветеранської спільноти всередині компанії. 

У результаті вдалося побудувати екосистему внутрішніх комунікацій, в основі якої 3 основні компоненти:

  • мережа координаторів, які забезпечують індивідуальний супровід та підтримку кожного військового та ветерана МХП;
  • Telegram-канал «Сила ветеранів»;
  • цілодобова безкоштовна гаряча лінія.

Як побудували мережу координаторів Центру із взаємодією з військовими та ветеранами МХП

Восени 2023 року в межах програми «МХП Поруч» створили Центр із взаємодії з військовими та ветеранами, який зараз охоплює мережу з 19 координаторів, 4 фахівців із супроводу, експерта з реабілітації, юристів та психологів.

Кожен координатор відповідає за взаємодію з ветеранами на підприємствах компанії у 13 областях України та забезпечує підтримку в таких напрямах:

  • допомога військовим-працівникам компанії;
  • медичне обстеження, лікування і реабілітація;
  • соціальна, психологічна і юридична допомога;
  • професійна адаптація та перекваліфікація;
  • організація заходів для ветеранів та їхніх родин.

Telegram-канал «Сила ветеранів»: як інформаційний ресурс об’єднав майже 500 ветеранів МХП

Наразі в Telegram-каналі «Сила ветеранів» можна знайти публікації на такі теми:

  • новації законодавства для ветеранів;
  • правова експертиза від Сергія Старовойта, 
  • поради від військового психолога Інни Биваліної;
  • фізіологічна та соціальна реабілітація від експертки Наталії Оболєнської;
  • анонси заходів для ветеранів та їхніх родин, які проводять на різних підприємствах компанії та в громадах, де живуть;
  • відомості про можливості програми «МХП Поруч»: мобільні служби підтримки, ветеранські простори, адаптивні клуби та реабілітаційні центри;
  • рекомендації цікавих книг;
  • історії ветеранів МХП — для мотивації та натхнення. 

Ветеран Сергій Жаріков розповідає про службу, полон, повернення додому та підтримку програми «МХП Поруч» (відео з Telegram-каналу компанії):

І найголовніше — ветерани можуть ставити запитання в коментарях і отримувати оперативні відповіді від експертів Центру із взаємодії з військовими та ветеранами МХП. Тож канал є важливим інструментом комунікації та підтримки для ветеранів МХП. 

Історії про колег-військових та тих, хто повертається з фронту, — важлива частина внутрішньої комунікації компанії. Вони показують, як програма підтримує під час служби та на шляху повернення до цивільного життя. Ми публікуємо ці відеоісторії у внутрішніх телеграм-каналах усіх підприємств та основному Telegram-каналі «Разом ми сила», де знаходиться майже 15 000 працівників МХП. Цінно, що тут співробітники в коментарях до дописів підтримують своїх колег — військових та ветеранів.
Анастасія Зражевська
директорка департаменту комунікацій МХП

Гаряча лінія «МХП Поруч» для військових, ветеранів та їхніх родин

Цілодобово та безкоштовно — так можна охарактеризувати роботу гарячої лінії «МХП Поруч». Вона доступна для всіх ветеранів та військових, а також для їхніх родин. Оператори гарячої лінії приймають звернення, оперативно обробляють та передають для виконання до координаторів та експертів Центру із взаємодії з військовими та ветеранами МХП. 

Така екосистема дозволяє підтримувати постійний зв’язок з нашими колегами під час служби та після повернення, забезпечуючи своєчасну допомогу кожному учаснику програми «МХП Поруч». Водночас ми зміцнюємо ветеранську спільноту всередині компанії, створюючи такі умови, у яких ветерани відчувають підтримку та належність до колективу. Кожен має змогу брати участь у спільних заходах, отримувати емоційну підтримку та обмінюватися досвідом зі своїми колегами, що допомагає зміцнити зв’язки в колективі та сприяє кращій реінтеграції та реадаптації.
Анастасія Зражевська
директорка департаменту комунікацій МХП

Результати

У МХП вдалося сформувати справжнє ветеранське ком’юніті, яке охоплює майже 500 ветеранів компанії (залученість Telegram-каналу «Сила ветеранів» уже понад 80%, ціль до кінця 2024 року — від 90%). 

Telegram-канал та гаряча лінія забезпечують для ветеранів та військових доступ до необхідної інформації, а координатори Центру із взаємодії з військовими та ветеранами створюють умови та надають можливості для розв’язання різних питань. За півтора року роботи програми «МХП Поруч» координатори закрили більш як 1600 запитів від військових, ветеранів та їхніх родин. 

Важливо, що військові та ветерани не лише отримують необхідну інформацію про можливості програми «МХП Поруч», але й активно взаємодіють й спілкуються між собою та отримують підтримку від своїх колег. 

Досвід компанії свідчить про те, що саме внутрішні комунікації забезпечують правильну циркуляцію важливої інформації, коли кожен співробітник перебуває в максимально зрозумілій і безпечній атмосфері. І це є можливість разом робити важливе, що є ключовою частиною корпоративної культури.
Анастасія Зражевська
директорка департаменту комунікацій МХП

Розкажіть друзям про новину