25 Кві 2023
«Українські голоси мають звучати»: як PR Army отримують мільйонні охоплення матеріалів про події в Україні
25 Кві 2023
Cosmolot: «Інвестиції у вітчизняних розробників — це інвестиції в майбутнє країни»
24 Кві 2023
Анастасія Штейнгауз, Starlight Doc: «Інтеграція бренду в документальний фільм — одна з найнативніших»
21 Кві 2023
400 000 грн, фейсбучні коментатори, регулярні дрібниці. Ретроспектива тижня з Орисею Хім’як
20 Кві 2023
Марка «Укрпошти», роумінг по Галактиці від Київстар та інше: соцмережі вибухнули мемами про наступ інопланетян
20 Кві 2023
Анна Ковальова, LIVE.Network: «Завданням № 1 стало змінити вектор з телебачення на діджитал»
18 Кві 2023
Контекст у комунікаціях: що важливо знати
17 Кві 2023
«Яйця щастя» та «всі таски після Пасхи»: добірка великодньої комунікації брендів
14 Кві 2023
Залучене батьківство, «Екстраполяція», ворушіться. Ретроспектива тижня з Денисом Суділковським
13 Кві 2023
CMO: еволюція ролі та 5 кроків для підготовки до посади
12 Кві 2023
Оксана Кононова: «Моніторинг не потрібен тим, про кого не пишуть»
11 Кві 2023
Еволюція реклами у воєнний час: 60 секунд у win-win форматі для бренду та соціуму