12 Сер 2024
Ребрендинг: 7 неочікуваних викликів, з якими може зіткнутись компанія
08 Сер 2024
Павло Мусін, [squád]: «Невелика компанія з прогнозованим оборотом в $600 000 на рік — серйозна заявка»
31 Лип 2024
Редакція MMR рекомендує: добірка липня 
30 Лип 2024
Осуд за помилки та розчаровані митці: розвінчення міфів про копірайтерів
29 Лип 2024
Хейт та скандальні реклами: як екологічно спровокувати дискусію навколо свого кампейну
26 Лип 2024
«Літопис українського дизайну», Spotify, низький гемоглобін. Ретроспектива тижня з Володимиром Смирновим
25 Лип 2024
Володимир Дегтярьов: трансформація з комунікаційника у військового та ефективні кампанії
24 Лип 2024
Недооцінка непрямих конкурентів та брендових активностей: 5 помилок у побудові бренду
23 Лип 2024
Олімпійські ігри 2024: добірка кампаній від Coca-Cola, Nike та інших
22 Лип 2024
Ольга Руднєва, CEO Superhumans Center: ера скриптів у комунікаціях, магія реабілітації та суперлюди
18 Лип 2024
Будуємо арт-бренд: як просувати культурний та ГО проєкт під час війни
17 Лип 2024
Як бути піарником в Україні під час війни: думки експертів