17 Лип 2024
«Не під запис»: «На створення першого сезону подкасту ми витратили понад 250 тис. грн власних інвестицій»
16 Лип 2024
ШІкарний контент: як штучний інтелект спрощує роботу у digital-комунікаціях
15 Лип 2024
«Неанонімні шопоголіки»: хто готовий витрачати гроші під час війни
11 Лип 2024
Єдина звичка, яку має виховати кожен, — це «бути в соціумі»
09 Лип 2024
Українські бізнеси об’єдналися задля допомоги дитячій лікарні «Охматдит». Добірка
05 Лип 2024
Вівці у броні та дракон на Емпайр-Стейт-Білдінг: маркетинг 2-го сезону «Дім дракона» навмисно дурив фанатів
04 Лип 2024
Синергія українського вина KOBLEVO та Самчиківського розпису
03 Лип 2024
Редакція MMR рекомендує: добірка червня
01 Лип 2024
Ірина Горова: особистий бренд та інтертеймент під час війни
27 Чер 2024
Понад 400 учасників об’єдналися для навчання та обміну досвідом: як пройшов MRKTNG марафон
26 Чер 2024
Переможці конкурсу маркетингових проєктів X-RAY
20 Чер 2024
METRO Україна: Шуршдні: як пакети покупців шуршали від великої кількості товарів