24 Жов 2024
«Одна нація, одна гра»: нова ера інтеграції блокчейну, ритейлу і спорту
24 Жов 2024
Запуск стартапу для душевного спокою: виклики, можливості та адаптація до реалій воєнного часу
24 Жов 2024
Кінолекторій від Київстар ТБ: підтримка українського кінематографу у часи випробувань
23 Жов 2024
«Разом заради дітей»: підтримка серця української дитячої кардіохірургії
23 Жов 2024
Епіцентр та Олімпійські чемпіони влаштували справжнє свято для Дітей Героїв
23 Жов 2024
«Намагалося зробити все, але не зробило нічого»: думки маркетологів щодо повернення шоу Victoria’s Secret
23 Жов 2024
Сергій Грабчак: «Сильний державний банк дорівнює сильній Україні»
22 Жов 2024
Єдність через внутрішню комунікацію: досвід Farmak
22 Жов 2024
Розкажи мені історію: що таке сторітелінг і чому він потрібен для вдалого маркетингу 
22 Жов 2024
Як МХП побудувала екосистему внутрішніх комунікацій з військовими та ветеранами
22 Жов 2024
«‎МХП Поруч»‎: як військові та ветерани стають голосами програми
21 Жов 2024
«Культура vs війна»: ефективна культурна дипломатія, яка збирає мільйони для військових