«Мчимо до перемоги разом»: як звичайні покупки перетворюються на допомогу армії
28 Бер 2025, 12:15
PR

«Мчимо до перемоги разом»: як звичайні покупки перетворюються на допомогу армії

Мережа супермаркетів VARUS та благодійний проєкт ГеройCar об’єднали зусилля, щоб пришвидшити перемогу України. Кампанія «Мчимо до перемоги разом» залучила тисячі небайдужих українців, завдяки чому 16 надійних автівок уже на службі в наших військових. 

Розповідаємо, як компанія, клієнти та партнери об’єднали зусилля заради перемоги. 

Об’єднані для допомоги ЗСУ

ГеройCar — це благодійний проєкт, заснований Благодійним фондом Руслана Шостака. Він  спрямований на постачання позашляховиків, пікапів та іншого колісного транспорту  українським військовим, а також забезпечення автотранспорту сервісним обслуговуванням. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

До третьої річниці повномасштабного вторгнення VARUS спільно з ГеройCar масштабували кампанію «Мчимо до перемоги разом». Її мета — забезпечити українських захисників транспортом для евакуації, виконання бойових і логістичних завдань.

Кампанія мала подвійний ефект: з одного боку, вона залучила велику кількість людей до підтримки армії, а з іншого — зробила благодійність простою і доступною для кожного клієнта VARUS. Купуючи спеціальні товари, відзначені як благодійні, люди автоматично долучалися до збору коштів на закупівлю автомобілів для військових.

Етапи реалізації

  1. Підготовчий етап: формування концепції та партнерство з ГеройCar, що спеціалізується на забезпеченні армії транспортом.
  2. Запуск кампанії: впровадження спеціальних благодійних товарів у супермаркетах VARUS, розширення асортименту власними торговими марками. 
  3. Інформаційна підтримка: масштабна комунікаційна кампанія в медіа, соцмережах та на сайті VARUS.UA.
  4. Підсумки кампанії: передача автомобілів підрозділам, що виконують завдання на Запорізькому, Донецькому та Харківському напрямках.

Звичайні покупки, що наближають перемогу

VARUS запропонував новий підхід до благодійності, перетворивши звичайні покупки на ефективний механізм допомоги військовим.

Що зробило цю кампанію унікальною:

  • спеціальні товари, частина коштів з яких йшла на закупівлю авто для ЗСУ;
  • благодійні брендовані пакети, які можна придбати на касі;  
  • залучення партнерів, які також спрямовували частину прибутку на закупівлю автомобілів;
  • створення благодійної випічки — пончиків у формі серця та пряників з патріотичними принтами.

Проєкт об’єднав одразу кілька груп учасників:

  • клієнтів VARUS, які прагнуть долучитися до підтримки ЗСУ через покупки;
  • партнерів та постачальників, які шукали спосіб зробити внесок у перемогу;
  • бізнес-спільноту, готову підтримати ініціативи національного масштабу.

Щоб кампанія стала ефективною, її супроводжувала потужна комунікаційна підтримка:

  • Матеріали в супермаркетах: спеціальні підцінники для товарів, що беруть участь в акції;
  • Активна інформаційна кампанія в соцмережах та на сайті VARUS.UA;
  • Колаборації з інфлюенсерами та підтримка в медіа.

Загалом від початку співпраці VARUS та ГеройCar в рамках благодійного проєкту «Мчимо до перемоги разом» військовим передали 16 автівок. Мільйони українців дізналися про кампанію через соцмережі та офлайн-просування, тисячі з них безпосередньо долучились до доброї справи. 

«Мчимо до перемоги разом» — це не короткотривалий проєкт, а частина стратегії соціальної відповідальності VARUS. Компанія інтегрує механізми благодійності у свою бізнес-модель, розширюючи асортимент товарів, кошти з яких спрямовуються на підтримку військових. Крім того, VARUS активно залучає нових партнерів, які готові долучитися до ініціативи.

VARUS невпинно втілює ініціативи, що допомагають нашим захисникам отримати все необхідне. Кожен переданий автомобіль — це мобільність армії, оперативна евакуація поранених і успішне виконання бойових завдань. Разом із проєктом ГеройCar ми шукаємо нові формати благодійності, аби масштабувати допомогу і зробити її ще ефективнішою!
Анна Луганська
директорка з маркетингу VARUS

Кампанія триває. Долучитися може кожен. Адже навіть одна покупка або донат — це ще один крок до перемоги.

Розкажіть друзям про новину