23 Лис 2023
Ефект метро: чому у 2024 році в Україні відбудеться бум на 3D-комунікацію
20 Лис 2023
Social listening, AI, фаст-фуд контент та інше: 10 трендів у SMM 2024 року
17 Лис 2023
Instagram та TikTok переповнені: як та навіщо в таких умовах розвивати персональний бренд
17 Лис 2023
Кастомні GPTs, екологічне снодійне, «cкільки тої зими!». Ретроспектива тижня з Олесею Стойко
16 Лис 2023
ADCE оголосив фіналістів: добірка робіт українських учасників
15 Лис 2023
Внутрішні герої, справжність, квантовий стрибок благодійності: 10 інсайтів з PR марафону
13 Лис 2023
Інхаус PR-відділ & комунікаційна агенція: комбінація win-win
13 Лис 2023
«Перемога за нами, а ворогу горіти в пеклі»: Растіслав Ріго про чортів, благодійність та інше
09 Лис 2023
Експерименти, пошуки нових стратегій стійкості та персоналізація. PR глобус: Великобританія
08 Лис 2023
Як стати partner-in-life компанією для клієнта: приклад райдхейлінг сервісу
07 Лис 2023
Хейт реклами M&S показав, чому маркетологи повинні боротись за гумор
06 Лис 2023
Mixed reality та соціальні медіа: чому варто знати цей тренд