04 Жов 2023
PR нормальної людини: як відповідально просувати бренд
29 Вер 2023
Новий проєкт, амбітні цілі, джаз на даху. Ретроспектива тижня з Іллею Чупілка
28 Вер 2023
NPC-стрими — новий тренд на деградацію
25 Вер 2023
Лояльність та впізнаваність як ключові показники довіри до бренду
18 Вер 2023
Як зробити блог продукту, щоб кожна третя стаття підкорювала топ Google
14 Вер 2023
РеЛоковані. Юлія Подзолкова про Мальту — неочевидний вибір для вимушеного переїзду
14 Вер 2023
Зміни та актуальні тренди ритейлу: інсайти із зустрічі Havas Talks x Retail Середа
12 Вер 2023
Від підвального приміщення до мільярдних прибутків: історія бренду Zara
08 Вер 2023
15 ударних БПЛА, TED, The Idol. Ретроспектива тижня з Оленою Бабикіною
07 Вер 2023
Тренди, бренди та блогери. PR глобус: Іспанія
05 Вер 2023
РеЛоковані. Анастасія Пилипчук про патріотичний дух Чехії, готовність взаємодіяти та сортування сміття
01 Вер 2023
Хочеш дізнатись — запитай, люди — круті. Ретроспектива тижня з Анею Знамеровською