20 Лип 2023
Прем’єра фільму «Барбі»: добірка рожевих креативів від українських брендів
19 Лип 2023
Павло Мусін: «[squád] — це не звичайна комерційна продакшн студія»
18 Лип 2023
«Виграють ті, хто встиг раніше»: як отримати максимум користі від конкурента Twitter
17 Лип 2023
«Щось сталось?»: ситуативи брендів про «бавовну» на Кримському мосту
17 Лип 2023
Інновації у PR: вигадка чи реальність
17 Лип 2023
Всесвітній день PR: добірка привітань з перших вуст
14 Лип 2023
Акаунт у Threads, нові рівні любові, систематизація. Ретроспектива тижня з Валентиною Комаровою
13 Лип 2023
Творчий фурор: ШІ та його суперсила у створенні крутих ідей
13 Лип 2023
Інклюзивність, новітні технології та Тімоті Шаламе: які рекламні ролики були номіновані на премію «Еммі»
12 Лип 2023
Заміна Twitter або доля Clubhouse: першопрохідці про Threads
12 Лип 2023
Протидія дезінформації та надмірному споживанню: що буде далі у комунікації сталого розвитку в моді?
11 Лип 2023
Прем’єра фільму «Барбі»: як міжнародні бренди підтримали вихід стрічки