29 Жов 2024
«З Метеликами в серці»: як БІГОЗБІР Датагруп-Volia допоміг зібрати 1 млн грн для дитячого хоспісу
28 Жов 2024
Аналіз ринку та створення цінності: як реалізувати стратегію зростання бізнесу в умовах війни
26 Жов 2024
«Казки під ялинку»: соціальний проєкт від Укртелеком та MEGOGO AUDIO
26 Жов 2024
Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
25 Жов 2024
Яскрава нудна реклама: добірка роликів та креативів від Peugeot, Nurofen та інших
25 Жов 2024
BROCARD: підсилити захисників, зберегти бізнес і підтримати державу
24 Жов 2024
«Одна нація, одна гра»: нова ера інтеграції блокчейну, ритейлу і спорту
24 Жов 2024
Запуск стартапу для душевного спокою: виклики, можливості та адаптація до реалій воєнного часу
24 Жов 2024
Кінолекторій від Київстар ТБ: підтримка українського кінематографу у часи випробувань
23 Жов 2024
«Разом заради дітей»: підтримка серця української дитячої кардіохірургії
23 Жов 2024
Епіцентр та Олімпійські чемпіони влаштували справжнє свято для Дітей Героїв
23 Жов 2024
«Намагалося зробити все, але не зробило нічого»: думки маркетологів щодо повернення шоу Victoria’s Secret