26 Бер 2024
«Тварина не подарунок»: комунікаційна кампанія Club 4 Paws про відповідальність рішення адопції тварин
26 Бер 2024
Корпоративний проєкт «Підтримка обороноздатності України»: як Kernel допомагає військовим
26 Бер 2024
200 млн грн для ЗСУ, співпраця з благодійними фондами, співробітники на фронті: як BROCARD допомагає наблизити Перемогу
26 Бер 2024
Банк Кредит Дніпро та БФ «Здорове майбутнє» реалізували програми медичної та соціальної підтримки України
26 Бер 2024
«Курс на Незалежність»: проєкт з розвитку регіонального підприємництва, який підвищує економічний та соціальний потенціал України
26 Бер 2024
«4.5.0. Нарешті вдома»: програма реінтеграції ветеранів Київстар
26 Бер 2024
«Безбар’єрний Фокстрот»: як ритейлер першим в Україні запровадив сервіс для покупців з порушенням слуху
25 Бер 2024
«Артеріум» «фАРмує майбутнє»: навчальні проєкти компанії, які відкривають кар’єрні можливості для української молоді
25 Бер 2024
Райффайзен Банк: найбільший донор гуманітарної допомоги українцям серед українських банків
25 Бер 2024
Криза у королівській сім’ї: чому можна навчитися у Кейт Міддлтон про PR
25 Бер 2024
Відновлення через боксерський ринг: Kernel допомагає розвивати бійцівський клуб для ветеранів та військових на ротації
25 Бер 2024
ТБ, Youtube та IPTV-ОТТ сегмент: видозміна інструментів просування у фарм ритейлі