Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Минулу добірку найпопулярніших матеріалів можна прочитати тут.
Новини тижня:
Ілон Маск перетворив вибух Tesla Cybertruck на маркетингову можливість
Вранці 1 січня зловмисник підірвав електромобіль Tesla Cybertruck перед готелем Trump Hotel у Лас-Вегасі. Маск вирішив розглядати вибух як маркетинговий хід.
Топовий креатив та агенції року: хто потрапив до Глобального рейтингу креативності 2024 року
Оголошено результати щорічного підсумкового Глобального рейтингу креативності за 2024 рік, створеного на основі результатів восьми престижних глобальних, регіональних і локальних премій The One Club.
Креативи тижня:
Львівська агенція отримала нагороду на міжнародному конкурсі World Brand Design Society Awards
Bloom Büro, креативна агенція зі Львова, отримала бронзову нагороду у рамках World Brand Design Society (WBDS) Awards 2024/25 за проєкт visual.praxis.
Бренд снеків замінив пиво на чипси з нульовим вмістом алкоголю на честь Сухого січня
Walkers розпочала новий рік із дотепного підходу до Сухого січня, просуваючи свої снеки «Better For You» як ідеальний варіант для тих, хто утримується від алкоголю в цьому місяці.
Rihanna перетворилася на купідона у кампанії Savage x Fenty
Rihanna виступила в ролі купідона для нової кампанії Savage x Fenty до Дня святого Валентина під назвою «Love Your Way».
Marks & Spencer наробив шуму у соцмережах, випустивши пікантні цукерки до Дня закоханих
Marks & Spencer опинилася у центрі уваги соцмереж після презентації шоколадних цукерок до Дня святого Валентина.
Музичний ролик райдхейлінг-сервісу об’єднав зірок на честь Нового року
На честь Нового року сервіс виклику авто Uklon представив веселий музичний ролик, у якому знялися Василь Байдак, Влад Куран, Олег Свищ, Даша Астаф’єва, OTOY, Воломир Дантес та його пес.
Маскоти ритейлера електроніки защедрували відомим українським брендам
У соцмережі X мережа магазинів побутової техніки та електроніки COMFY вирішила привітати відомі українські бренди з Щедрим вечором.
Виноград та червона білизна: Loewe зобразив іспанські традиції святкування Нового року
Loewe представив кампанію, у якій зобразив іспанські традиції святкування Нового року.
Кутя, пляцок та сирники: бренд кави випустив колекцію дріпів, присвячену українським стравам
Український бренд спешелті кави Fresh Black випустив колекцію дріпів Winter Tastes From Ukraine, присвячену українським стравам та зимовим застіллям.
«Окрім спроб згадати, чи вимкнув праску»: бренд рослинного м’яса наголосив, що може змінити майже все
Британський бренд рослинної їжі THIS™ підкорює вершини завдяки гумору. Нова робота має на меті розширити ринок THIS™, орієнтуючись на людей, які люблять їсти м’ясо, але хочуть скоротити його споживання без шкоди для смакових якостей.
«Не ризикуй здоров’ям — звертайся до лікаря!»: МОЗ України звернулося до українців у новій кампанії
Проєкт USAID «Безпечні, доступні та ефективні ліки для українців» (SAFEMed) спільно з агенцією MI Health та МОЗ України запустили інформаційну кампанію «Не ризикуй здоров’ям — звертайся до лікаря!».
Джон Сіна став обличчям нового меню McDonald’s
McDonald’s презентував своє нове меню McValue за допомогою кампанії за участю актора і професійного реслера Джона Сіни.
Добірка тижня:
Святкові лого, гороскопи та ялинки: добірка новорічних креативів від українських брендів
Редакція MMR представляє добірку креативів від українських брендів та компаній до Нового року.
Експертні матеріали тижня:
Рік страху для брендингу: 6 ключових моментів 2024 року
2024 рік став роком негативної реакції — на людей і політику, на бренди та те, що вони відстоюють. Пропонуємо шість ключових моментів минулого року.
Nike, Marmite та Honda: найкраща реклама 2024 року за версією топових креативників агентств
Лідери топових агенцій розповіли про рекламу 2024 року, яку вони хотіли б створити, про кампанії, які зачаровували, викликали заздрість та демонстрували силу блискучого креативу.
Висновки 2024 року: 12 питань до креативників
MMR представляє висновки 2024 року. На 12 запитань відповіли креативники: Коста Шнайдер, Chief Creative Director Publicis Groupe Ukraine and Czech Republic, Ігор Фінашкін, засновник та креативний директор I AM IDEA, Ірина Метньова, засновниця Vandog Agency, Дмитро Лютий, креативний директор агенції Bickerstaff.420, та Ілля Почкун, співзасновник та креативний директор Taktika.