«Окрім спроб згадати, чи вимкнув праску»: бренд рослинного м’яса наголосив, що може змінити майже все
07 Січ 2025, 13:22

«Окрім спроб згадати, чи вимкнув праску»: бренд рослинного м’яса наголосив, що може змінити майже все

Британський бренд рослинної їжі THIS™ підкорює вершини завдяки гумору. Креативне агентство St Luke’s переносить цей гумор на телеекрани в рамках дебютної кампанії під назвою «THIS™ Changes Everything», яка стартувала під час Veganuary, спонсором якого є бренд.

Нова робота є найбільшою рекламною кампанією THIS™ з моменту заснування у 2019 році та має на меті розширити ринок THIS™, орієнтуючись на людей, які люблять їсти м’ясо, але хочуть скоротити його споживання без шкоди для смакових якостей.

Гламурна та дуже енергійна героїня ролика та агентка з нерухомості обожнює бути на вершині своєї професії. Вона зізнається, що після лише одного шматочка соковитих сосисок, все змінилося. Якщо м’ясні альтернативи можуть бути такими смачними, то абсолютно все можливо. І ось в одну мить вона вирішує стати бейсджамперкою — із дещо невтішними наслідками.

Ролик у стилі мок’юментарі супроводжується активністю у соціальних мережах та зовнішньою рекламою з веселими дисклеймерами. Наприклад, зображення сумного чихуахуа з ірокезом натякає, що обіцянка бренду «changes everything» не включає можливості стрижки собак. Або ж великий пакунок, невдало схований під маленьким килимком, натякає, що ваші посилки не будуть залишені у «безпечному місці».

Кампанія збігається з оновленням бренду та упаковки, що включає нову типографіку та візуальний елемент – блакитне небо з променями сонця, що визирає з-за хмар.

Ед Палмер, керуючий директор St Luke’s, зазначив: «Як і слід очікувати від гордої B Corp компанії, THIS™ має неймовірний досвід у сфері сталого розвитку та етики. Але ця кампанія спрямована на скептиків, які все ще вірять, що альтернативи м’ясу не можуть бути смачними. І що може бути кращим способом переконати їх, ніж подати їм порцію абсурдного гумору?»

Розкажіть друзям про новину