«Окрім спроб згадати, чи вимкнув праску»: бренд рослинного м’яса наголосив, що може змінити майже все
07 Січ 2025, 13:22

«Окрім спроб згадати, чи вимкнув праску»: бренд рослинного м’яса наголосив, що може змінити майже все

Британський бренд рослинної їжі THIS™ підкорює вершини завдяки гумору. Креативне агентство St Luke’s переносить цей гумор на телеекрани в рамках дебютної кампанії під назвою «THIS™ Changes Everything», яка стартувала під час Veganuary, спонсором якого є бренд.

Нова робота є найбільшою рекламною кампанією THIS™ з моменту заснування у 2019 році та має на меті розширити ринок THIS™, орієнтуючись на людей, які люблять їсти м’ясо, але хочуть скоротити його споживання без шкоди для смакових якостей.

Гламурна та дуже енергійна героїня ролика та агентка з нерухомості обожнює бути на вершині своєї професії. Вона зізнається, що після лише одного шматочка соковитих сосисок, все змінилося. Якщо м’ясні альтернативи можуть бути такими смачними, то абсолютно все можливо. І ось в одну мить вона вирішує стати бейсджамперкою — із дещо невтішними наслідками.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ролик у стилі мок’юментарі супроводжується активністю у соціальних мережах та зовнішньою рекламою з веселими дисклеймерами. Наприклад, зображення сумного чихуахуа з ірокезом натякає, що обіцянка бренду «changes everything» не включає можливості стрижки собак. Або ж великий пакунок, невдало схований під маленьким килимком, натякає, що ваші посилки не будуть залишені у «безпечному місці».

Кампанія збігається з оновленням бренду та упаковки, що включає нову типографіку та візуальний елемент – блакитне небо з променями сонця, що визирає з-за хмар.

Ед Палмер, керуючий директор St Luke’s, зазначив: «Як і слід очікувати від гордої B Corp компанії, THIS™ має неймовірний досвід у сфері сталого розвитку та етики. Але ця кампанія спрямована на скептиків, які все ще вірять, що альтернативи м’ясу не можуть бути смачними. І що може бути кращим способом переконати їх, ніж подати їм порцію абсурдного гумору?»

Розкажіть друзям про новину