«Не ризикуй здоров’ям — звертайся до лікаря!»: МОЗ України звернулося до українців у новій кампанії
07 Січ 2025, 12:32

«Не ризикуй здоров’ям — звертайся до лікаря!»: МОЗ України звернулося до українців у новій кампанії

Проєкт USAID «Безпечні, доступні та ефективні ліки для українців» (SAFEMed) спільно з агенцією MI Health та МОЗ України запустили інформаційну кампанію «Не ризикуй здоров’ям — звертайся до лікаря!», щоб нагадати: ліки можуть завдати шкоди, якщо їх приймати без консультації з фахівцем.

На кожному пакованні ліків є попередження: «Застосовуйте лише за призначенням лікаря». Проте люди й далі гуглять симптоми та підбирають препарати самостійно. Чому? Бо здається, що вони краще знають, забуваючи, що на лікаря навчаються 6 років. 

Інсайт (думки українця, що хворіє):

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
  • «Самолікування — це ризик. Але не для мене, бо я знаю себе і те, що зі мною»;
  • «Це звичайний головний біль / легкий кашель, тому не варто звертатися до лікаря»;
  • «Я знаю багато корисних джерел в Інтернеті та маю перевірені ліки»;
  • «Питиму антибіотики — усе швидко минеться».

Українці часто ігнорують потенційні побічні ефекти чи протипоказання, аж поки не стає запізно.

Ідея кампанії

Показати, що самолікування — це гра наосліп, де людина ризикує своїм здоров’ям. У роликах демонструється типовий шлях самолікування: від пошуку симптомів в Інтернеті до неправильного вибору ліків без консультації з лікарем.

Це нагадування про те, до яких наслідків може призвести безвідповідальне ставлення до власного здоров’я. Меседж кампанії простий: довіртеся лікарю.

Розкажіть друзям про новину