Walkers, британська компанія з виробництва снеків, що належить PepsiCo, розпочала новий рік із дотепного підходу до Сухого січня, просуваючи свої снеки «Better For You» як ідеальний варіант для тих, хто утримується від алкоголю в цьому місяці.
Кампанія ґрунтується на дослідженні Лондонської медичної лабораторії, яка виявила, що хоча багато людей приймають рішення скоротити споживання алкоголю, до 80% британців відмовляються від своїх добрих намірів до кінця лютого.
Реклама, створена мадридським креативним агентством PS21, з Денні Даєром, відомим завдяки фільму «Відривайся», рекламує чипси Walkers Better For You як 0,0% алкоголю, імітуючи рекламу безалкогольного пива.
У ролику Даєр розливає чипси у бокали для пива відвідувачам. Використовуючи шкребок для пивної піни, щоб забезпечити «хрустке завершення», Даєр втілює гумористичний дух кампанії, закликаючи глядачів легше ставитися до своїх новорічних обіцянок.
«Багато людей почнуть новий рік з того, що скоротять витрати на речі, які їм подобаються, що зробить один з найпохмуріших місяців року, можливо, ще більш похмурим. Але, звичайно, наша лінійка снеків Better For You містить 0,0% алкоголю, що робить дотримання добрих намірів трохи простішим», — говорить Синтія Фінке, маркетинг-директорка портфельних брендів компанії PepsiCo у Великобританії.