Джон Сіна став обличчям нового меню McDonald’s
08 Січ 2025, 11:48

Джон Сіна став обличчям нового меню McDonald’s

McDonald’s презентував своє нове меню McValue за допомогою кампанії за участю актора і професійного реслера Джона Сіни.

У телевізійному ролику Сіна пояснює пропозиції, доступні в меню McValue, перед тим, як перейти до більш натхненної промови. Реклама закінчується тим, що реслер робить свій фірмовий жест «ти мене не бачиш», а потім зникає.

Розширення асортименту страв, включно з пропозицією «Купуй одну, додай другу за $1», відбувається після періоду, коли мережа фаст-фуду боролася з чутливими до цін споживачами, а також після першого падіння продажів у США з початку пандемії.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Окрім 30-секундного телевізійного ролика та розширеного відео на YouTube з додатковими моментами сюрреалізму, Сіна з’являється у додатковому контенті у соціальних каналах McDonald’s.

McValue також передбачає партнерство McDonald’s з більш ніж десятком брендів, включаючи YouTube, Tinder, Roku, American Airlines і Lyft, які протягом січня нададуть рекламні пропозиції на суму понад 3 мільйони доларів.

Пропозиції у застосунку McDonald’s включають безкоштовну середню картоплю фрі при покупці на 1 долар щоп’ятниці цього року та безкоштовний сендвіч МакКріспі для нових користувачів.

Розкажіть друзям про новину