З 31 грудня на 1 січня увесь світ відзначає Новий рік — свято, яке є символом родинного затишку, веселощів і, звісно, надії на краще.
Попри війну, українські бренди продовжують створювати новорічні кампанії та ролики, щоб подарувати людям частинку казкового настрою навіть у такий складний для країни час.
Редакція MMR представляє добірку креативів від українських брендів та компаній до Нового року.
Вже за доброю традицією українські бренди оновили свої логотипи до свят. До Нового року вони додали традиційні атрибути свята: ялинку, оленів, подарунки тощо.
Платформа онлайн-оголошень OLX нагадала про невіддільні складники спокійної та надійної онлайн-торгівлі напередодні Нового року.
Бренд одягу Cher’17 відтворив дитячі новорічні костюми відомих українських інфлюенсерів.
KFC встановив новорічні ялинки на вокзалах Дніпра, Харкова та Одеси.
McDonald’s запропонував побачити свом клієнтам, що на них чекає у 2025 році.
Видання Forbes Ukraine підготувало гороскоп для українських компаній на 2025 рік.
Мережа магазинів побутової техніки та електроніки COMFY запросила своїх культових маскотів ПУШа та Конячку заспівати автентичні українські щедрівки.
Мережа супермаркетів «Сільпо» перевтілила своїх працівників в Маланку, Василя, Діда та Козу, щоб подарувати гостям вітання й теплі враження.
UAnimals додав до асортименту своєї крамниці «Дуже хотілося» новорічні віртуальні товари для допомоги тваринам.
Uklon запросив співаків Володимира Дантеса та OTOY, щоб ті переосмислили на різдвяний лад пісню «Get Lucky» Фаррелла Вільямса та Daft Punk.
Бренд взуття та сумок Kachorovska запросив CMO Goodwine Машу Олійник показати, як готується до новорічних вечірок та обирає образи від українських брендів, а також показала, як наново вчиться грати на фортепіано.
Bolt представив новорічний випуск «Батлу маршрутом», який перетворився на справжній святковий квест.
Vogue Ukraine попросив київську рестораторку і меценатку Марію Дідковську поділитися спогадами про родинні традиції святкування останніх днів року.
Бренд одягу VOVK та ветеранка Руслана Данілкіна нагадали, що Новий рік — це завжди шанс.
Мережа б’юті-барів G×Bar записала новорічне звернення до клієнтів на честь відкриття нового салону на Марсі.
Vodafone запропонував порахувати суму останніх двох чисел номера, щоб дізнатися, що чекає на абонента у 2025 році.