Що робить рекламу по-справжньому незабутньою? Для деяких найкращих креативників індустрії це робота, яка викликає заздрість — креатив, який вони хотіли б придумати самі.
Від зухвалої кампанії Marmite до сміливої оди Nike амбіціям — лідери топових агенцій, таких як Leo Burnett, Wieden+Kennedy, Havas та інших розповіли про рекламу 2024 року, яку вони хотіли б створити. Про кампанії, які зачаровували, викликали заздрість та демонстрували силу блискучого креативу.
1. CeraVe: Michael CeraVe від Ogilvy
Ден Люсі, співвиконавчий директор і креативний директор Havas New York: «‘Michael CeraVe’ від CeraVe… Це викликає в мене величезну заздрість. Це найгеніальніше «дурне» використання знаменитості на сьогодні, неймовірний приклад використання соціального слухання для натхнення на веселу ідею з безліччю свіжого контенту для соцмереж і цифрових платформ. Ба більше, кампанія навіть мала рекламу на Супербоулі. Вона охоплює всі ключові елементи сучасної та ефективної роботи».
2. Sydney Opera House: Play it Safe від The Monkeys
Тьяго Круз, креативний директор Grey New York: «Є одна робота, про яку я просто не можу перестати думати: «Play it Safe», відео на честь 50-річчя Сіднейського оперного театру, створене групою The Monkeys і зняте завжди вражаючою Кім Геріг. Я ніколи не забуду, як вперше побачив його під час суддівства на конкурсі ANDY на початку цього року, і відтоді передивлявся його десятки разів. Для мене це постійне нагадування про силу ремесла і про те, як надихає бачити так багато дуже продуманих рішень, великих і малих, які блискуче працюють разом, щоб змусити глядачів щось відчути. Зміна вбрання о 2:50 щоразу вбиває мене наповал. А близько 3:14 мені завжди щось потрапляє в очі. Ця річ змушує мене хотіти бути креативним».
3. Asics: Desk Break від Golin
Лаура Естевес, віцепрезидент з креативу, DM9 Brazil: «Як письменниця, бігунка та фанатка Браяна Кокса, я обираю кампанію Asics «Desk Break». Вона пропонує свіжий погляд на психічне здоров’я та благополуччя, оскільки все більше компаній повертають співробітників до офісів».
4. WWF International: In Hot Water від Nomint
Пол Остризнюк, виконавчий креативний директор AKQA: «In Hot Water» від Nomint — це гостра, як бритва, передача серйозного послання, виконана з бездоганною увагою до деталей. Намір створити цей візуальний вірш — це одне, а от майстерність, наполегливість і душа, вкладені у виконання його в аналоговій формі, — це зовсім інше».
5. Pizza Pizza: Bipartisan Wings від Zulu Alpha Kilo
Роб Гендрон, віцепрезидент та виконавчий креативний директор Saatchi & Saatchi: «Передвиборча кампанія в США була зовсім не веселою, але Pizza Pizza знову знайшла спосіб привнести трохи гумору, коли ми всі відчайдушно його потребували. Так просто, так розумно, так ідеально співзвучно з усією політичною риторикою моменту — і це все про продукт! Мені сподобалося все у цих двох роликах. Як не дивно, це навіть змушує мене з нетерпінням чекати наступних виборів, щоб побачити, що буде далі».
6. DoorDash: All the Ads від Wieden+Kennedy Portland
Зейнеп Орбай, креативний директор Wieden+Kennedy Amsterdam: «Мені дуже подобається кампанія DoorDash «All the Ads», оскільки по суті це просто демонстрація продукту, але зроблена у найбільш креативний, вражаючий та розважальний спосіб. Вона ідеально адаптована до моменту, а елемент гівевею робить її надзвичайно захопливою».
7. Marmite: Smugglers від Adam&EveDDB
Раян Полсон, головний креативний директор Dentsu Creative, NY: «Кампанія Marmite із залученням контрабандистів (від Adam&Eve DDB) була неймовірною активацією. Вона виглядала як свіжий підхід до демонстрації пристрасті людей до їхнього продукту — ідеальне поєднання «це дивно» і «я впевнений, люди справді це зроблять».
8. Every Man Jack: Still Smell Good від Partyland
Раян Лер, співвиконавчий креативний директор Deutsch: «Як людина, яка твердо вірить у те, що комедія є одним з найкращих рекламних інструментів, мені дуже сподобалася кампанія Partyland «Still Smell Good» для чоловічого бренду засобів для догляду Every Man Jack. Гумор чудово «заходить». Я слабкий на гарні джингли, і ця мелодія — справжній «залипач». Вона смішна й запам’ятовується надовго. А семисекундний переривання посередині ролика — це ідеально вчасно створена комедійна напруга, яка завершується бадьорим повтором джингла. Плюс шершні».
9. Nike: Winning Isn’t For Everyone від Wieden+Kennedy Portland
Бен Перселл, креативний директор David&Goliath: «Моєю улюбленою, найбільш заздрісною творчою роботою за останній рік стала кампанія Nike «Winning Isn’t For Everyone», яка транслювалася під час Олімпіади. Це освіжаюче — бачити таку сильну точку зору. У час, коли від кожного очікують, що він буде догоджати всім, Nike без жодних вибачень показує, що потрібно, щоб змагатися на найвищому рівні, з меседжем: «Я підступний. Я егоїстичний. У мене немає емпатії». Візуально це не перенасичений світ комп’ютерної графіки. Це здебільшого просто існуючі кадри зі спортсменами. Але коли все це поєднується з посланням, яке доносить «зловісний» Віллем Дефо, це сміливо. Він пронизує і працює чудово».
10. Honda: Unstoppable Dreams від RPA
Сара Блок, віцепрезидентка і креативна директорка Leo Burnett: «Реклама, яка найбільше запам’яталася мені у 2024 році, — це поема Honda «Unstoppable Dreams». Вона змушує подивитися двічі, буквально перетворюючи невдачу на паливо, яке змушує рухатися далі. Ви це і відчуваєте, і обмірковуєте. А потім переглядаєте ще кілька разів. Вперше я побачила її, коли мій син сказав: «Тобі треба це побачити». Як і для більшості дітей, реклама — це просто надокучливий податок, який він змушений «платити», щоб отримати доступ до контенту, який він хоче бачити. Але ця реклама про незламні мрії зуміла зупинити підлітка на місці».