Nike, Marmite та Honda: найкраща реклама 2024 року за версією топових креативників агентств
03 Січ 2025, 13:39

Nike, Marmite та Honda: найкраща реклама 2024 року за версією топових креативників агентств

Що робить рекламу по-справжньому незабутньою? Для деяких найкращих креативників індустрії це робота, яка викликає заздрість — креатив, який вони хотіли б придумати самі.

Від зухвалої кампанії Marmite до сміливої оди Nike амбіціям — лідери топових агенцій, таких як Leo Burnett, Wieden+Kennedy, Havas та інших розповіли про рекламу 2024 року, яку вони хотіли б створити. Про кампанії, які зачаровували, викликали заздрість та демонстрували силу блискучого креативу.

1. CeraVe: Michael CeraVe від Ogilvy

Ден Люсі, співвиконавчий директор і креативний директор Havas New York: «‘Michael CeraVe’ від CeraVe… Це викликає в мене величезну заздрість. Це найгеніальніше «дурне» використання знаменитості на сьогодні, неймовірний приклад використання соціального слухання для натхнення на веселу ідею з безліччю свіжого контенту для соцмереж і цифрових платформ. Ба більше, кампанія навіть мала рекламу на Супербоулі. Вона охоплює всі ключові елементи сучасної та ефективної роботи».

2. Sydney Opera House: Play it Safe від The Monkeys

Тьяго Круз, креативний директор Grey New York: «Є одна робота, про яку я просто не можу перестати думати: «Play it Safe», відео на честь 50-річчя Сіднейського оперного театру, створене групою The Monkeys і зняте завжди вражаючою Кім Геріг. Я ніколи не забуду, як вперше побачив його під час суддівства на конкурсі ANDY на початку цього року, і відтоді передивлявся його десятки разів. Для мене це постійне нагадування про силу ремесла і про те, як надихає бачити так багато дуже продуманих рішень, великих і малих, які блискуче працюють разом, щоб змусити глядачів щось відчути. Зміна вбрання о 2:50 щоразу вбиває мене наповал. А близько 3:14 мені завжди щось потрапляє в очі. Ця річ змушує мене хотіти бути креативним».

3. Asics: Desk Break від Golin

Лаура Естевес, віцепрезидент з креативу, DM9 Brazil: «Як письменниця, бігунка та фанатка Браяна Кокса, я обираю кампанію Asics «Desk Break». Вона пропонує свіжий погляд на психічне здоров’я та благополуччя, оскільки все більше компаній повертають співробітників до офісів».

4. WWF International: In Hot Water від Nomint

Пол Остризнюк, виконавчий креативний директор AKQA: «In Hot Water» від Nomint — це гостра, як бритва, передача серйозного послання, виконана з бездоганною увагою до деталей. Намір створити цей візуальний вірш — це одне, а от майстерність, наполегливість і душа, вкладені у виконання його в аналоговій формі, — це зовсім інше».

5. Pizza Pizza: Bipartisan Wings від Zulu Alpha Kilo

Роб Гендрон, віцепрезидент та виконавчий креативний директор Saatchi & Saatchi: «Передвиборча кампанія в США була зовсім не веселою, але Pizza Pizza знову знайшла спосіб привнести трохи гумору, коли ми всі відчайдушно його потребували. Так просто, так розумно, так ідеально співзвучно з усією політичною риторикою моменту — і це все про продукт! Мені сподобалося все у цих двох роликах. Як не дивно, це навіть змушує мене з нетерпінням чекати наступних виборів, щоб побачити, що буде далі».

6. DoorDash: All the Ads від Wieden+Kennedy Portland

Зейнеп Орбай, креативний директор Wieden+Kennedy Amsterdam: «Мені дуже подобається кампанія DoorDash «All the Ads», оскільки по суті це просто демонстрація продукту, але зроблена у найбільш креативний, вражаючий та розважальний спосіб. Вона ідеально адаптована до моменту, а елемент гівевею робить її надзвичайно захопливою».

7. Marmite: Smugglers від Adam&EveDDB

Раян Полсон, головний креативний директор Dentsu Creative, NY: «Кампанія Marmite із залученням контрабандистів (від Adam&Eve DDB) була неймовірною активацією. Вона виглядала як свіжий підхід до демонстрації пристрасті людей до їхнього продукту — ідеальне поєднання «це дивно» і «я впевнений, люди справді це зроблять».

8. Every Man Jack: Still Smell Good від Partyland

Раян Лер, співвиконавчий креативний директор Deutsch: «Як людина, яка твердо вірить у те, що комедія є одним з найкращих рекламних інструментів, мені дуже сподобалася кампанія Partyland «Still Smell Good» для чоловічого бренду засобів для догляду Every Man Jack. Гумор чудово «заходить». Я слабкий на гарні джингли, і ця мелодія — справжній «залипач». Вона смішна й запам’ятовується надовго. А семисекундний переривання посередині ролика — це ідеально вчасно створена комедійна напруга, яка завершується бадьорим повтором джингла. Плюс шершні».

9. Nike: Winning Isn’t For Everyone від Wieden+Kennedy Portland

Бен Перселл, креативний директор David&Goliath: «Моєю улюбленою, найбільш заздрісною творчою роботою за останній рік стала кампанія Nike «Winning Isn’t For Everyone», яка транслювалася під час Олімпіади. Це освіжаюче — бачити таку сильну точку зору. У час, коли від кожного очікують, що він буде догоджати всім, Nike без жодних вибачень показує, що потрібно, щоб змагатися на найвищому рівні, з меседжем: «Я підступний. Я егоїстичний. У мене немає емпатії». Візуально це не перенасичений світ комп’ютерної графіки. Це здебільшого просто існуючі кадри зі спортсменами. Але коли все це поєднується з посланням, яке доносить «зловісний» Віллем Дефо, це сміливо. Він пронизує і працює чудово».

10. Honda: Unstoppable Dreams від RPA

Сара Блок, віцепрезидентка і креативна директорка Leo Burnett: «Реклама, яка найбільше запам’яталася мені у 2024 році, — це поема Honda «Unstoppable Dreams». Вона змушує подивитися двічі, буквально перетворюючи невдачу на паливо, яке змушує рухатися далі. Ви це і відчуваєте, і обмірковуєте. А потім переглядаєте ще кілька разів. Вперше я побачила її, коли мій син сказав: «Тобі треба це побачити». Як і для більшості дітей, реклама — це просто надокучливий податок, який він змушений «платити», щоб отримати доступ до контенту, який він хоче бачити. Але ця реклама про незламні мрії зуміла зупинити підлітка на місці».

Розкажіть друзям про новину