Агенція Wieden + Kennedy втілила несподівану ідею для бренду Jordan від Nike, переосмисливши у новій кампанії відомий мюзикл «Енні» про дітей з притулку у виконанні зірок бренду Jordan.
Ролик під назвою «Too Easy» створено під мотив пісні «It’s the Hard Knock Life» з легендарної постановки. Баскетбольний майданчик перетворюється на сцену Бродвею, картинка змінюється з чорно-білої на кольорову. У нестандартному рекламному ролику знялися зірки НБА та ЖНБА: Бем Адебайо, Трей Янг, Кріс Пол та ін.
Хореографія ролика підкреслює, як легко й невимушено виглядають надзвичайні баскетбольні досягнення у взутті Jordan. Дриблінг, скрипіння підошов і відбивання м’яча створюють ритмічний біт.
Ролик приурочено до сорокаріччя з того моменту, як Майкл Джордан уперше взув тепер уже культові кросівки. Прем’єра відео відбулася через тиждень після запуску моделі Air Jordan The Classic.
У такий спосіб Wieden + Kennedy та Nike активно відзначають 40-річчя бренду в рамках масштабної кампанії «40 Years of Greatness».