Jordan перетворив баскетбольний майданчик на Бродвей та зняв мюзикл
22 Лип 2025, 16:48

Jordan перетворив баскетбольний майданчик на Бродвей та зняв мюзикл

Агенція Wieden + Kennedy втілила несподівану ідею для бренду Jordan від Nike, переосмисливши у новій кампанії відомий мюзикл «Енні» про дітей з притулку у виконанні зірок бренду Jordan.

Ролик під назвою «Too Easy» створено під мотив пісні «It’s the Hard Knock Life» з легендарної постановки. Баскетбольний майданчик перетворюється на сцену Бродвею, картинка змінюється з чорно-білої на кольорову. У нестандартному рекламному ролику знялися зірки НБА та ЖНБА: Бем Адебайо, Трей Янг, Кріс Пол та ін.

Хореографія ролика підкреслює, як легко й невимушено виглядають надзвичайні баскетбольні досягнення у взутті Jordan. Дриблінг, скрипіння підошов і відбивання м’яча створюють ритмічний біт.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Ролик приурочено до сорокаріччя з того моменту, як Майкл Джордан уперше взув тепер уже культові кросівки. Прем’єра відео відбулася через тиждень після запуску моделі Air Jordan The Classic.

У такий спосіб Wieden + Kennedy та Nike активно відзначають 40-річчя бренду в рамках масштабної кампанії «40 Years of Greatness».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео