Минулого року спільно з креативною агенцією Taktika мережа MasterZoo оновила стратегію бренду та перетворилася у зоомаркет пухнастих особистостей.
Навесні MasterZoo випустив новий проморолик у форматі спільного пухнастого звернення від домашніх улюбленців. У ньому пухнасті, пернаті, лускаті особистості з різних куточків України з ніжністю та любов’ю звертаються до своїх людей та дякують за їхню турботу і розуміння. До звернення долучилися коргі Фрея зі столиці, жашківський пес Рудик, старий ігуан Хуан, котик з Харкова, папужка та інші.
«Нашим завданням було зробити емоційну національну кампанію бренду. Ми вирішили дати пухнастим особистостям можливість звернутися до своїх людей за підтримки MasterZoo. Хотіли, щоби люди впізнали характери своїх улюбленців. Щоб хтось побачив у ролику свого пацючка, а хтось — свого вередливого собаку. Було важливо, щоби слова звернення особистостей відгукнулися у всіх, хто їх почує», — коментує створення кампанії Інна Ковальчук, креативна копірайтерка Taktika.
Концепція звернення, крім відео, також розкладалася на зовнішню рекламу, а також на радіоролики, де пухнасті особистості дякували своїм людям за більш раціональні речі, як ось гойдалку в клітці папужки.