Cheetos має нового речника — точніше, це скоріше речник-рука. Це Річ, пустотлива відрубана рука, яка є частиною сім’ї Аддамсів і цього літа знову з’явиться на екранах у серіалі Netflix «Венздей».
Бренд снеків співпрацював з Netflix напередодні другого сезону популярного серіалу, прем’єра якого відбудеться у серпні
Кампанія, створена агентством Goodby Silverstein & Partners, стартувала після того, як Cheetos опублікував нібито відео з прослуховування, на якому Річ пробує себе в ролі бренд-амбасадора.
Річ отримав роботу, тож тепер він буде сіяти сирний хаос у Нью-Йорку та за його межами. Повністю прийнявши Cheetos, рука залишає помаранчеві сліди на кварталах Мангеттена, в готельних номерах, таксі та газетних кіосках.
Річ також втече з гігантського білборда Cheetos на Таймс-сквер, пошкодить білборди інших брендів, таких як Gatorade і Spotify, і залишить підозрілі помаранчеві відбитки пальців, які фанати зможуть знайти по всьому місту.
У рамках співпраці Cheetos також випустив новий смак Flamin’ Hot Fiery Skulls, який є варіацією існуючого смаку Flamin’ Hot. Продукт d упаковці, натхненій серіалом «Середа», з’явиться на полицях магазинів по всій країні наприкінці цього місяця.

Відрубана рука може здатися незвичайним амбасадором Cheetos, але бренд має цілу серію рекламних кампаній, пов’язаних з руками, які жартівливо використовують характерний помаранчевий пил, що залишається на пальцях любителів снеків.
Минулого року компанія представила кампанію «The Other Hand», яка стала вірусною завдяки рекламі та трюкам, що віддають данину міфології бренду, згідно з якою 99% людей їдять Cheetos своєю домінантною рукою, що призводить до кумедних ситуацій. У січні було випущено продовження, в якому було представлено шрифт, повністю створений недомінуючою рукою.
У 2023 році Cheetos заявив про запуск першого в світі спонсорства подушечок пальців із співачкою та акторкою Becky G.