Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
06 Кві 2024, 11:00

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів березня можна прочитати тут.

Новини тижня:

На Кім Кардаш’ян подали до суду за підроблені меблі

Естетика дизайну інтер’єру Кім Кардаш’ян, яка часто викликає дискусії, знову опинилася під пильною увагою. Фонд митця-мінімаліста Дональда Джадда подав позов проти неї, стверджуючи, що магнат моди та краси просуває «дешеві підробки».

Артур Маліновський очолив PR-напрямок агенції Postmen

Команда Postmen прийняла рішення про своє розширення та посилення.

Головною редакторкою медіа «ТиКиїв» стала Ольга Безсонова

Новою головною редакторкою мультимедійної редакції «ТиКиїв» призначено Ольгу Безсонову.

Креативи тижня:

Репер Lil Yachty створив ремікс на культовий трек McDonald’s з 80-х

McDonald’s Canada зробив ремікс на класичну пісню 80-х, щоб змусити світ знову заспівати її так, щоб вона була актуальною для сучасних шанувальників. 

Бренд плавленого сиру Velveeta випустив жовту фарбу для волосся

Бренд плавленого сиру Velveeta від Kraft Heinz запропонував розглянути золотисто-жовтий фірмовий колір як варіант для нового стилю волосся.

Сцени сучасного життя українців зобразили за допомогою косівської та опішнянської кераміки

Щоб надати нового, емоційного змісту комунікації «Головне всередині» від ТМ «Стожар», агенція Vandog створила колекцію посуду для нової рекламної кампанії бренду. Агенція вирішила нагадати споживачам хто такі українці, з чого складається їх ідентичність, як їх коріння підтримує у важкі часи.

Американська мережа міні-маркетів випустила газовану воду зі смаком хот-дога

Американська мережа міні-маркетів 7-Eleven оголосила про випуск нової газованої води 7-Select зі смаком хот-дога.

Бренд енергетичних напоїв змінив свою репутацію завдяки відвертим постерам з картинами епохи Відродження

Бренд енергетичних напоїв Lucky F*ck запустив рекламну кампанію, яка демонструє, чому він, хоч і неохоче, але змінює свою назву на більш дружню Lucky.

Дослідження тижня:

43% українців вірять в астрологію, екстрасенсорні здібності, тарологію: опитування КМІС

КМІС в лютому-березні 2024 року у рамках регулярного Омнібусу поставили запитання «Деякі люди вірять у астрологію, тарологію, екстрасенсорні здібності. Інші люди не вірять у це. А як щодо Вас? Ви особисто скоріше вірите чи ні у …».

Добірка тижня:

Редакція MMR рекомендує: добірка березня

Редакція MMR продовжує ділитися власними рекомендаціями та враженнями від місяця, що минає. Читайте поради, події та добірки фільмів, книг, серіалів, треків та продуктів січня та лютого, а нещодавно представили вам власний топ березня.

Найпопулярніші матеріали березня на MMR

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Тепер пропонуємо переглянути та згадати матеріали, які набрали найбільше переглядів за березень.

Експертні матеріали тижня:

SMM на ринку Польщі: на що варто звернути увагу для успішного запуску та масштабування брендів

LOBODS agency провели дослідження польського ринку для успішного запуску і масштабування брендів там. Розповідаємо про те, на що точно слід звернути увагу.

Спідня білизна та верхній одяг бізнесу: як він має виглядати, щоб його купили

Євгеній Миронюк, керуючий партнер зі стратегії у агенції Brain Tank, створив імпровізований «гардероб», де простими словами через асоціації з предметами одягу спробував розібрати складові пакування для бізнесу.

Розкажіть друзям про новину