Мережа магазинів оптик Specsavers відома своїм гумором, але для здоров’я очей дітей бренд звернув увагу на більш традиційну дитячу принаду ― їхню непоборну милість та вміння помічати дива у простих речах.
Нова кампанія «The Wonder of Children Seeing», створена командою Specsavers Creative, має на меті підвищити обізнаність серед батьків та опікунів про важливість раннього тестування зору у дітей.
У рекламному ролику, знятому в стилі GoPro, показано захоплення дорослих тим, як діти спостерігають за світом і захоплюються звичайними речами: равликом, мурахами, запліснявілим лимоном, гігантськими мильними бульбашками, підйомним краном і навіть обличчям, яке можна помітити на тертці для сиру.
Кампанія базується на факті, що приблизно кожна п’ята дитина віком до 10 років має недіагностоване захворювання зору, яке можна скоригувати або вилікувати, але для багатьох батьків ця діагностика не є пріоритетною.
«The Wonder of Children Seeing» прагне надихнути батьків зберегти диво дитячого зору, нагадуючи про те, що може бути втрачено, якщо зір не перевіряти вчасно.