Персонажі Marvel ожили, щоб доставити пляшку Coca-Cola
09 Кві 2024, 13:39

Персонажі Marvel ожили, щоб доставити пляшку Coca-Cola

Колаборація «Coca-Cola x Marvel: The Heroes» об’єднала найвідоміший у світі безалкогольний напій з культурною силою, що належить компанії Disney, яка охоплює комікси, телебачення та кіно.

Ця колаборація ґрунтується на відносинах між брендами, яким вже понад 60 років, і демонструє, як навіть найбільші бренди споживчих товарів шукають зв’язок зі споживачами через поп-культуру.

«Coca-Cola має довгу історію співпраці з Disney, і дуже приємно мати такі відносини, які заохочують і дозволяють нам продовжувати творчо розвивати себе і наші відносини, — сказав Іслам Ель-Дессукі, глобальний керівник відділу креативної стратегії та контенту торгової марки Coca-Cola. — Ця остання співпраця з Marvel дозволяє нам використати спадщину та спорідненість обох брендів, щоб надати споживачам новий та неочікуваний досвід».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Цей досвід зосереджений навколо лінійки ексклюзивних банок та пляшок напоїв Coca-Cola та Coca-Cola Zero Sugar, на яких зображено понад 30 персонажів у червоних, білих та чорних тонах. На упаковці, що сканується, кожен персонаж відтворюється за допомогою доповненої реальності. Кампанія також включає призи, які варіюються від квитків у кіно та пам’ятних сувенірів до підписок на Disney+ та круїзів Disney Cruises.

Ролик кампанії показав працівницю магазину коміксів, а також персонажів Marvel, зокрема Шибайголову, Чорну вдову та Дедпула, які ожили, щоб доставити пляшку Coca-Cola дівчині.

Світова кампанія охопить Північну Америку, Латинську Америку, Європу, Китай, Японію та Азійсько-Тихоокеанський регіон, демонструючи глобальну присутність як Coke, так і Marvel, і охоплюватиме різноманітні традиційні та диджитал канали.

Розкажіть друзям про новину