Усі це проходили: їхати в ліфті, метро чи конференц-залі і відчувати цей запах. Його не можна побачити, але люди знають: так пахне McDonald’s. Аромат такий же впізнаваний, як його логотип чи джингл.
Ось чому McDonald’s Netherlands випробував свій культовий запах на міцність, не використовуючи нічого іншого у своїй останній кампанії.
Нюх і дотик є найпершими людськими відчуттями, які так мало використовуються в рекламі. Десятиліттями McDonald’s спокушав смакові рецептори людей по всьому світу, що зробило його одним з найулюбленіших і найвпізнаваніших брендів.
Бренд зрозумів, що є ще дещо, що так само запам’ятовується споживачам, як їхні золоті арки, продукти чи джингл. Отже, що може бути кращим способом змусити шанувальників бренду жадати найбільш продаваний продукт McDonald’s — картоплю фрі, ніж її запах?
McDonald’s Netherlands перевірив це на практиці. В Утрехті та Лейдені було розміщено серію звичайних жовтих та червоних білбордів. На перший погляд вони здаються порожніми, але коли перехожі наближаються до них на п’ять метрів, їх зустрічає виразний аромат картоплі фрі з McDonald’s, що доноситься зсередини білборду.
Стейн Ментроп-Хуліселан, операційний директор McDonald’s Netherlands, зазначив: «McDonald’s — це все про хороші часи. Доведено, що запах більш ефективно викликає чіткі та емоційні спогади, ніж зображення. Включивши в нашу рекламу це нове відчуття, ми знайшли новий спосіб нагадати людям про добрі часи в McDonald’s».
Білборди були розміщені в радіусі 200 метрів від ресторанів McDonald’s, запрошуючи тих, у кого виникла тяга до їжі, завітати до закладу та замовити улюблені страви.
Дарре ван Дейк, головний виконавчий директор агенції TBWA\NEBOKO, сказав: «Ми завжди шукаємо способи надати знаковим активам бренду власне місце в культурі. Запах картоплі фрі з McDonald’s є одним з таких знакових елементів».