Джіджі Хадід відтворила моду жінок Британії 1930-х років у кампанії Miu Miu
11 Кві 2024, 13:29

Джіджі Хадід відтворила моду жінок Британії 1930-х років у кампанії Miu Miu

Miu Miu представив нову кампанію сумок 2024 за участю улюблениці моди Джіджі Хадід, яка елегантно продемонструвала фірмову техніку бренду мателассе у культовій сумці цього сезону Wander. Знятий Стівеном Майзелом, рекламний ролик є одою силі жіночності та кольору, натхненний історичними роботами британського фотографині міжвоєнного періоду Евонди Філон Міддлтон, яка вперше використала колір у портретній фотографії.

Відома своєю суфражистською активністю, а також новаторським підходом до кольору та сюрреалізму, який вона застосовувала до своїх фотографій, найвідоміші роботи Евонди відобразили елегантність жінок та світських левиць Британії 1930-х років. Її вплив відображається не лише в захопливій пастельній палітрі сумок бренду Wander та Arcadie, доступних у класичному карамельно-коричневому, насиченому коньячно-червоному, криваво-помаранчевому та променисто-сонячному відтінках, а й у вінтажному стилі Хадід.

Вдихнувши життя в історичне натхнення Евонди, модель демонструє сліпони Miu Miu, сукню з комірцем, яскраві кардигани, культову мініспідницю бренду та інше. Поєднання минулого і сьогодення — це чесна данина першопрохідницькому феміністичному духу Евонди.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину