Мережа преміальних продуктових супермаркетів Waitrose креативно привернула увагу цього літа завдяки зовнішнім інсталяціям у Лондоні з гігантським шампуром, що прорізає білборди.
Розроблені у партнерстві з креативним агентством Wonderhood Studios, 3D-моделі підкреслюють один із слоганів літньої кампанії бренду: «Будь-що може стати кебабом, якщо проткнути його шампуром».
Білборди покликані змінити одноманітність літньої реклами їжі та роздрібної торгівлі, заохочуючи клієнтів Waitrose розважатися та пробувати нове протягом сезону.
Ця активація є частиною поточної кампанії Waitrose «Let your summer side out’ campaign», яка зосереджена на ідеї, що час прийому їжі влітку є більш гнучким, характеризується імпровізованими зустрічами та більш розслабленим графіком.