Мережа супермаркетів проткнула білборд шампуром
22 Лип 2025, 17:26

Мережа супермаркетів проткнула білборд шампуром

Мережа преміальних продуктових супермаркетів Waitrose креативно привернула увагу цього літа завдяки зовнішнім інсталяціям у Лондоні з гігантським шампуром, що прорізає білборди.

Розроблені у партнерстві з креативним агентством Wonderhood Studios, 3D-моделі підкреслюють один із слоганів літньої кампанії бренду: «Будь-що може стати кебабом, якщо проткнути його шампуром».

Білборди покликані змінити одноманітність літньої реклами їжі та роздрібної торгівлі, заохочуючи клієнтів Waitrose розважатися та пробувати нове протягом сезону.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Ця активація є частиною поточної кампанії Waitrose «Let your summer side out’ campaign», яка зосереджена на ідеї, що час прийому їжі влітку є більш гнучким, характеризується імпровізованими зустрічами та більш розслабленим графіком.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео