Dr. Dre та Snoop Dogg запустили бренд консервованих коктейлів
05 Кві 2024, 13:34

Dr. Dre та Snoop Dogg запустили бренд консервованих коктейлів

Репери Dr. Dre та Snoop Dogg об’єдналися, щоб запустити бренд консервованих коктейлів Gin & Juice.

Компанія отримала свою назву від пісні Snoop Dogg «Gin and Juice», яку спродюсував Dr. Dre і в якій детально розповідається про алкогольну вечірку.

Gin & Juice дебютував з чотирма смаками: цитрус, абрикос, диня та маракуя, міцністю 5,9%. Напій продається в упаковках по чотири банки — по одній кожного смаку — за ціною 11,99 доларів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Разом ми завжди намагаємося творити магію, нам подобається бути креативними, і все в цьому продукті — це дійсно ми, — сказав Dr. Dre. — За цим стоїть пристрасть, дружба, любов і культура. Ми прагнемо зробити все, що ми робимо, чудовим, і, на щастя, здебільшого ми влучаємо в ціль».

«Подивіться, на якому етапі нашої кар’єри ми знаходимося, — додав Snoop Dogg. — Подивіться на наш вік, подивіться на те, що ми зробили, і ми все ще любимо один одного, так чому б нам не зробити щось разом? Часто люди перебувають у стосунках протягом тридцяти років і не можуть поговорити один з одним, не можуть потусуватися, тому це просто весело — бути в партнерстві з людьми, яких ти дійсно любиш».

Із запуском нового бренду Dr. Dre та Snoop Dogg приєдналися до списку знаменитостей, які створили власні алкогольні бренди — зокрема, останнім часом з’являються консервовані коктейлі. Минулого місяця Кайлі Дженнер запустила власний бренд горілчаної содової Sprinter.

Розкажіть друзям про новину