Репери Dr. Dre та Snoop Dogg об’єдналися, щоб запустити бренд консервованих коктейлів Gin & Juice.
Компанія отримала свою назву від пісні Snoop Dogg «Gin and Juice», яку спродюсував Dr. Dre і в якій детально розповідається про алкогольну вечірку.
Gin & Juice дебютував з чотирма смаками: цитрус, абрикос, диня та маракуя, міцністю 5,9%. Напій продається в упаковках по чотири банки — по одній кожного смаку — за ціною 11,99 доларів.
«Разом ми завжди намагаємося творити магію, нам подобається бути креативними, і все в цьому продукті — це дійсно ми, — сказав Dr. Dre. — За цим стоїть пристрасть, дружба, любов і культура. Ми прагнемо зробити все, що ми робимо, чудовим, і, на щастя, здебільшого ми влучаємо в ціль».
«Подивіться, на якому етапі нашої кар’єри ми знаходимося, — додав Snoop Dogg. — Подивіться на наш вік, подивіться на те, що ми зробили, і ми все ще любимо один одного, так чому б нам не зробити щось разом? Часто люди перебувають у стосунках протягом тридцяти років і не можуть поговорити один з одним, не можуть потусуватися, тому це просто весело — бути в партнерстві з людьми, яких ти дійсно любиш».
Із запуском нового бренду Dr. Dre та Snoop Dogg приєдналися до списку знаменитостей, які створили власні алкогольні бренди — зокрема, останнім часом з’являються консервовані коктейлі. Минулого місяця Кайлі Дженнер запустила власний бренд горілчаної содової Sprinter.