«Русскій воєнний корабль, іді… !» та ракети у Нью-Йорку: 24 найпотужніші кампанії про війну в Україні
24 Лют 2023, 13:24

«Русскій воєнний корабль, іді… !» та ракети у Нью-Йорку: 24 найпотужніші кампанії про війну в Україні

У річницю початку повномасштабної війни редакція MMR вирішила згадати одні з найпотужніших кампаній про війну, які були запущені в Україні та поза її межами.

Пропонуємо нашим читачам добірку із 24 найсильніших, на погляд редакції, кампаній:

Офіс Президента та Мінцифри почали міжнародну кампанію про сміливих українців

Офіс Президента та Уряд розпочали масштабну внутрішню та міжнародну рекламну кампанію про українську сміливість. Білборди проєкту з’явилися на вулицях більш ніж 15 країн світу: Канади, Польщі, Німеччини, Італії, Австрії, Великобританії, Іспанії, США та інших. Креативну ідею створило агентство Banda разом із Міністерством цифрової трансформації України.

«Укрпошта» випустила марку «Русскій воєнний корабль, іді… !»

Раніше «Укрпошта» оголошувала конкурс на кращу поштову марку і отримала майже 500 листів з ескізами на тему «Русский военный корабль, иди на х*й». У народному голосуванні за кращий ескіз для поштової марки перемогла робота Бориса Гроха, що зобразив морського піхотинця, який виконав всім відомий жест до російського корабля.

Мінцифри представив браслети з останньої довоєнної партії Азовсталі

У Києві презентували «Символ незламності. Азовсталь», спільну ініціативу фандрейзингової платформи UNITED24, Групи «Метінвест», «Нової пошти» та SOVA із використання останньої довоєнної партії Азовсталі задля збору коштів на підтримку України під час війни. Перша частина ініціативи — благодійний наклад браслетів, виготовлених із легендарної сталі.

Жертв військових злочинів росії «перемістили» в європейські міста

Щоб заохотити людей Європи та інших країн підтримувати Україну, українська креативна агенція Looma розпочала кампанію зі збору коштів. Задля висвітлення жахів російських військових злочинів вони зобразили справжніх жертв різанини в Бучі та інших містах прямо в містах Європи.

Українські креативники створили російський Airbnb для «русского мира»

Туризм став неможливим для росіян, тому Bickerstaff.734 створили альтернативу Airbnb — сайт справжнього «русского мира». Серед локацій є зруйновані квартири, знищені будівлі. Коли бронюєш квартиру, то можна побачити пропозицію перейти в чат-бот Telegram, де зібрана уся правда про війну в Україні.

What if…Українські креативники звернулися до світової спільноти

Креативники використали зображення найвідоміших світових пам’яток, які розташовані по всьому світу. Наприклад, статуя Свободи в США, що є символом свободи, демократії та справедливості, які зараз відстоюють українці. Що, якщо українці втомились захищати свободу? «Keep your hands up for true human values».

“A Room for Christmas Miracle”: соціальна кампанія про українців, чий дім зруйнували росіяни

Пілотний проєкт NEST у Фонду Притули запустився восени в Макарівській територіальній громаді, де росіяни вщент знищили 585 приватних будинків. Мета проєкту — допомогти цим сім’ям повернутись додому, безкоштовно надавши модульний дім довготермінового використання на їхній власній ділянці. Команда проєкту розробила ідею соціального кампейну: із крупного кадру символа Різдва (снігової кульки, святкового столу) та теплого світла й Щедрика камера віддаляєся, показуючи руїни дому, холодні кольори та вітряну мертву тишу.

Звукова доріжка на речах українських брендів перетворилася на звук повітряної тривоги

Команда BBDO Ukraine ініціювала соціальний проєкт «Under Sirens». Завдяки технічному партнеру Advin, візуальний образ кампанії – звукова доріжка, яка зображена на усіх речах, створених українськими брендами, перетворюється на звук повітряної тривоги, який щодня змушені чути українці. До проєкту приєдналися бренди Ksenia Schnaider, POUSTOVIT, RITO, OMELIA, the COAT та інші.

Біля статуї бика у Нью-Йорку «прилетіла» російська ракета

Активісти української організації UAnimals розмістили скульптуру російської ракети біля статуї розлюченого бика на Волл-стріт. Попап-інсталяція покликана привернути увагу до екоциду, який Росія вчиняє під час війни в Україні.

Кампанія у Швеції підкреслює почуття людей, розлучених війною

Управління Верховного комісара ООН у справах біженців запустило кампанію, щоб підкреслити почуття сімей, розлучених війною, і зібрати пожертвування. Кампанія «Not Delivered» зосереджена навколо недоставленого текстового повідомлення: «Я сумую за тобою, тату», що викликає страждання рідної людини, яка не знає причини помилки відправки цього повідомлення і яка боїться, що сталося найгірше.

У центрі Нью-Йорка висадили поле з 300 соняшників

У Нью-Йорку до Дня Соборності України висадили понад 300 соняшників. Кожна квітка — один день повномасштабної війни України проти росії. Інсталяцію біля Flatiron Plaza між П’ятою авеню та Бродвеєм, прямо навпроти парку Медісон Сквер, створила організація Unify Ukraine.

Українські креативники допомогли світу почути Україну на Таймс-сквер

Нью-Йоркська агенція Le Truc та Leo Burnett Ukraine допомогли світу почути українців у проєкті Voices from the Inside, створеної для Human Rights Foundation (HRF). Проєкт об’єднав вебсайт, зовнішню рекламу у Нью-Йорку та відеоінсталяцію з голосами команди Leo Burnett Ukraine, що є частиною української Publicis Groupe. Короткі історії про життя під час війни з’явились на екранах головної вулиці Нью-Йорка Таймс-сквер, яку щодня відвідують тисячі людей з усього світу.

Українські креативники запропонували власний варіант верифікації

Команда Leo Burnett Ukraine запропонувала власний варіант верифікації та перевірки на людяність. Замість звичайних зображень креативники пропонують зображення звірств, які вчинила росія. На зображеннях потрібно знайти танки, нацистів, біологічні лабораторії, військові бази чи інші об’єкти, на які звикла вказувати росія і які вона нібито знищує в Україні.

Масі Найєм став героєм кампанії українського бренду чоловічого одягу

Минулого року бренд Indposhiv запустив лінійку Indposhiv Casual — колекцію готового чоловічого одягу, пошиту за стандартами bespoke. Героєм кампанії став Масі Найєм. Цією кампанією та колекцією хочуть показати, через що зараз проходить Україна, через що проходять чоловіки, як трансформується «українська чоловіча мода», яка вже ніколи не буде просто одягом.

Ейфелеву вежу сховали під мішками, щоб привернути увагу до війни в Україні

Креативна агенція Madcats створила серію постерів про те, як буде виглядати відпустка в Європі, якщо російські терористи прорвуть західні кордони України. Madcats знайшли спосіб нагадати європейцям, що ця війна стосується кожного. І якщо вони хочуть провести наступне літо на пляжі, а не в бомбосховищі, їм варто підтримати українських захисників.

У Лондоні створили інсталяцію, де на вершині мішків з піском танцює балерина

Агентство Mother створило арт-інсталяцію в лондонському Ковент-Гардені на підтримку всесвітньо відомої постановки Об’єднаного українського балету «Жізель», спеціально створеної для трупи відомим хореографом Олексієм Ратманським. Це унікальний балет, який танцюють на вершині вежі із мішків з піском. Defiant Dancer — символ безсмертного мистецтва та культури України.

StopSorrowland2022: креатори створили постери з анонсом війни замість музичних фестивалів

Для минулорічного сезону музичних фестивалів у світі команда Publicis Ukraine створила серію постерів #StopSorrowland2022, які будь-хто охочий може роздрукувати та розмістити у своєму місті. На перший погляд, постери схожі на звичні плакати з анонсами музичних фестивалів. Та потім стає зрозуміло, що «лайн-ап» дуже відрізняється. Через музичну метафору команда показала, що війна — це «подія», яку ніхто і ніколи не захоче у своєму місті.

Київстар зняв історії зустрічі людей, розлучених війною, після перемоги

На перемогу працюють всі, тож у цей напружений час креативники з SHOTS вирішили надихнути та підтримати глядачів. Було знято сім зворушливих історій, в яких показують довгоочікуваний момент — зустрічі людей, розлучених війною, що відбудуться після перемоги. Ці історії існують як самостійні ролики, а також об’єднуються в один загальний відеоконцепт.

Робота Isobar Ukraine «Прихований геноцид»

«Instagram виявився занадто чутливим до трагічних і жорстких зображень із Бучі, тому почав їх активно приховувати і блокувати хештеги, пов’язані з цією страшною подією. Але геноцид не може бути «чутливим контентом». Геноцид — те, про що має знати кожен у світі. Про нього неможливо мовчати. Його не замовчати», — говорить агентство.

Репліка Google Street View показала руйнівний вплив війни на українські міста

На ознаменування річниці вторгнення росії в Україну креативне агентство And Us розробило перший у світі інтерактивний перегляд вулиць зони бойових дій.

«Галичина» став Полтавщиною, Волинню та ще десятком історичних регіонів

«У період війни ми стали волонтерами, справжньою командою разом з усіма українцями. І тепер наша ціль — підтримати єдність і показати силу українців через «Галичину». Для нас головне на сьогодні заявити та ще раз наголосити на тому, що МИ це вся Україна, яка є неподільною і єдиною. І те, що нас об’єднує всіх у одне ціле — це якраз наша рідна Україна», — говорить команда.

Зворушливий ролик «Нова пошта» нагадав про речі, в яких можна бути впевненими

«….завтра зійде сонце, будуть нові перемоги, буде твоя посилка…», — говорить «Нова пошта».

United24 та «Артемсіль» випустили партію вцілілої солі з Соледара

Усього партія складається зі 100 000 пачок, адже вдалося знайти 20 тонн солі, видобутої в шахтах Соледара. «Міць. Українська кам’яна» з’явилась у продажу 21 лютого. Увесь прибуток, 465 гривень з кожної пачки, направлений на формування флотилії дронів-камікадзе для ГУР. 

GRAPE представило бренд пакетів із добривом для російських солдатів

«Якщо бренди на кшталт BASF йдуть з РФ, настав час запускати Z-ASF. Передаємо керівництву Армії РФ для спрощення процесу розпакування в український ґрунт», — говорить команда.

Розкажіть друзям про новину