Офіс Президента та Уряд розпочали масштабну внутрішню та міжнародну рекламну кампанію про українську сміливість. Білборди проєкту вже з’явилися на вулицях більш ніж 15 країн світу: Канади, Польщі, Німеччини, Італії, Австрії, Великобританії, Іспанії, США та інших. Креативну ідею створило агентство Banda разом із Міністерством цифрової трансформації України.
За останній місяць українці стали найсміливішою нацією світу. Політики, уряди, зірки та звичайні люди цитують, рівняються та надихаються українським народом.
Головна місія проєкту — зафіксувати та поширити асоціацію “Україна = сміливість”. Ця ідея чудово працює як всередині, так і назовні. Зараз українцям важливо не розгубити сміливість перших тижнів війни, і внутрішня кампанія спрямована саме на це. Мета міжнародної кампанії — поділитися сміливістю зі світом і створити імідж країни, де живуть сміливі люди, сміливі бізнеси та сміливі ідеї.
Щоб нашу сміливість знали в обличчя, ми розмістили білборди з фотографіями українців по всій Україні і за кордоном. В Польщі, Німеччині, Італії, Австрії, Нідерландах, Великобританії, Канаді, Іспанії, Данії, Литві, Латвії, Естонії, Румунії, Болгарії, Швеції, Швейцарії, США та Норвегії.
Ми робимо сміливість нашою торговою маркою, головним сенсом України. І брендуємо сміливість знаком – українським тризубом.
На сайті проєкту можна знайти короткі ролики, макети постерів, стікерів та мерчу. З ними транслювати ідею української сміливості легко. Якщо ви зараз опинилися в іншій країні — завантажуйте матеріали, друкуйте та виходьте на мітинги з постерами, або розклейте їх у вашому місті.