05 Гру 2022, 15:27

“A Room for Christmas Miracle”: соціальна кампанія про українців, чий дім зруйнували росіяни

Масштаби руйнувань приватного сектору на деокупованих територіях оцінюються вже в мільярди доларів. Процес відбудови займе цілі роки. А доти — мільйони українців без домівок. Пілотний проєкт NESTу Фонду Притули запустився восени в Макарівській територіальній громаді, де росіяни вщент знищили 585 приватних будинків. Мета проєкту — допомогти цим сім’ям повернутись додому, безкоштовно надавши модульний дім довготермінового використання на їхній власній ділянці.

Ми не можемо відбудувати будинок родини, але можемо допомогти їм почати відбудову свого життя:  возз’єднати сім’ю вдома, дати їм змогу знову працювати над своїм садом та городом, бути в своїй спільноті, працювати чи вести свою справу.
Меланія Подоляк
керівниця проєкту NEST

Війна супроводжується інформаційною втомою. Це природній, очікуваний процес, але він створює труднощі для благодійних проєктів. Наше завдання — доносити світу, що саме проживають українці зараз та чому ми потребуємо допомоги. Така інформаційна робота — це постійний пошук нових сенсів, емоцій та ідей.

Наближається Різдво, свято, яке для усього світу асоціюється з родиною, батьківським домом, затишком та щастям від того, що найближчі люди поруч. Але для українських родин, які втратили дім, такого Різдва вже не буде.

Команда проєкту NEST розробила ідею соціального кампейну: із крупного кадру символа Різдва (снігової кульки, святкового стола) та теплого світла й Щедрика камера віддалятиметься, показуючи руїни дому, холодні кольори та вітряну мертву тишу. В ідею повірила команда відеопродакшну DGTL RLGN. За кілька днів вони зібрали команду, яка була готова безкоштовно реалізувати кампанію. Понеділок — знайомство з продакшном, неділя — знімальний майданчик.

«Цей проєкт — виклик для нас у багатьох сенсах. Проте щире бажання допомогти людям повернутись додому й бути разом всією родиною за різдвяним столом надихає і дарує віру в добро. Команда дійсно доклала багато зусиль зі свого кіношного фронту. Пишаюсь і тішусь тим, що у нас вийшло. Вірю, що не даремно. Різдвяні мрії мають збуватись», — Вікторія Хмельницька, лінійна та пост-продакшн продюсерка DGTL RLGN.

Зйомки відбувались в с.Калинівка Макарівської ОТГ у домі родини, який згорів 14 березня від трьох влучань російського «Граду».

Зйомки відбувались в с.Калинівка Макарівської ОТГ, в домі родини, який згорів 14 березня від трьох влучань російського «Граду». Стіни вистояли, але жодну з них не можна залишити для відбудови. Знімальна команда створила в одній із кімнат дому ілюзію справжнього Різдва: ялинка, прикраси, святковий стіл. Коли камера віддаляється, глядач бачить пусте вікно, на яке вже випав сніг, плівку замість стелі, кожен сантиметр зруйнованих стін, згорівший дитячий велосипед цієї сім’ї.

Головний меседж ролика: “russia bombed the walls of their home, but there’s still room for Christmas miracle (росія зруйнувала стіни їхнього дому, але все ж є місце для різдвяного дива!)”.

Ці ролики дають іноземцям зрозуміти: дім, в якому колись святкували Різдво, росіяни спалили до тла. Але ви можете подарувати цим сім’ям справжнє Різдвяне диво: можливість повернутись додому.  

Емоційно було досить складно знімати, розуміючи, що трапилось у цьому будинку. Як тут було життя, сміх і радість. Зараз ти дивишся на це як на локацію для зйомок. Розуміючи, що це чийсь зруйнований будинок, а не створена декорація, ти відчуваєш весь біль. Саме це ми намагались передати у відео.
Влад Пеньков
оператор

«Мені хотілося показати нашу з вами реальність у певній художній інтерпретації, і з такою чудовою командою все вийшло навіть краще, ніж я собі уявляв. Сподіваюсь, усі, хто втратив свій дім, знайдуть свій куточок затишку цієї зими», —  Гліб Фєльдман, режисер.

«Ми щодня боремось за те, щоб у всьому цивілізованому світі світло врешті перемогло темряву. Ми стоїмо за наш і їх (світу) дім. Росіяни зруйнували стіни сотень тисяч українців, але ніколи не зруйнують вогонь, який горить у тих стінах. І навколо цього вогню українці побудують нові стіни, дахи, нове майбутнє. Сьогодні українці потребують підтримки та опори від наших іноземних друзів. Ми потребуємо дива, різдвяного дива, щоб, як і увесь світ, зібратися під одним дахом зі своїми родинами на Різдво», — Уляна Джурляк, проєктна менеджерка NEST.

Команда NEST співпрацюватиме з українськими компаніями, які працюють із міжнародною аудиторію, щоб донести ці ролики максимальній кількості людей та компаній за кордоном: через банери, поп-апи в продуктах, рекламні покази чи інші варіанти інтеграції.

Команда NEST запрошує українські компанії, які працюють за кордоном, долучитись до поширення цієї кампанії.  Якщо ви маєте можливість стати інформаційним партнером цієї фандрейзингової компанії, заповніть, будь ласка, форму або надішліть листа на [email protected]

Разом ми подаруємо Різдвяне диво сім’ям, які мріють повернутись додому!

Розкажіть друзям про новину

Нове відео