Кампанія у Швеції підкреслює почуття людей, розлучених війною
14 Лип 2022, 18:09

Кампанія у Швеції підкреслює почуття людей, розлучених війною

Оскільки повномасштабна війна в Україні триває вже багато часу, внаслідок чого понад 6,1 мільйони людей стали біженцями, Управління Верховного комісара Організації Об’єднаних Націй у справах біженців (УВКБ ООН) запустило кампанію, щоб підкреслити почуття сімей, розлучених війною, і зібрати пожертвування.

Оскільки чоловіки змушені залишатися в країні згідно із законом, щоб або підтримувати військові дії, або служити в армії для захисту країни, тільки жінкам та дітям було дозволено виїхати до сусідніх країн. Згідно з останніми даними УВКБ ООН, оновленими 5 липня, з лютого близько 5,65 млн. людей залишили Україну в пошуках притулку.

Кампанія, що проводиться у Швеції, включає як ролик, так і зовнішню рекламу від креативного агентства OKTO, метою якої є усвідомлення ситуації, з якою зіткнулися сім’ї, що втекли з країни. Цього року Швеція прийняла понад 41 тисячу біженців з України.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Під назвою «Not Delivered» кампанія зосереджена навколо недоставленого текстового повідомлення: «Я сумую за тобою, тату», що викликає страждання рідної людини, яка не знає причини помилки відправки цього повідомлення і яка боїться, що сталося найгірше.

У 30-секундному ролику дві дівчинки-підлітки стоять вночі на даху і втішають один одного, коли намагаються і не можуть надіслати повідомлення своєму батькові. Для відео використана пісня «Letter from Lillian», яку виконує Туссе, який представляв Швецію на Євробаченні 2021 року і приїхав у країну 8-річним біженцем з Демократичної Республіки Конго.

«Ми хочемо сказати, що УВКБ ООН залишається на місці і допомагає поки це необхідно. Ми ілюструємо це ідеєю зв’язку дитини з батьком, які не знають, чи живі вони чи ні. Це стає дуже емоційним, але водночас близьким для нас, оскільки ми всі бачили повідомлення «Не доставлено», але яке має вже інше значення», — пояснила Ульрика Нільсдоттер-Брюль, керівник відділу комунікацій УВКБ ООН у Швеції.

Діджитал версія креативу також було випущено для розміщення на YouTube. Фільм було знято режисером Матсом Уддом на продюсерській компанії Slutet är Nära.

«У цих двох словах є щось сильне. Ті слова зазвичай асоціюються з поганим зв’язком чи звичайним технічним збоєм. Але в цьому контексті це може означати найгірше», — додав Нік Крістіансен, креативний директор креативної агенції OKTO.

Розкажіть друзям про новину