Кампанія у Швеції підкреслює почуття людей, розлучених війною
14 Лип 2022, 18:09

Кампанія у Швеції підкреслює почуття людей, розлучених війною

Оскільки повномасштабна війна в Україні триває вже багато часу, внаслідок чого понад 6,1 мільйони людей стали біженцями, Управління Верховного комісара Організації Об’єднаних Націй у справах біженців (УВКБ ООН) запустило кампанію, щоб підкреслити почуття сімей, розлучених війною, і зібрати пожертвування.

Оскільки чоловіки змушені залишатися в країні згідно із законом, щоб або підтримувати військові дії, або служити в армії для захисту країни, тільки жінкам та дітям було дозволено виїхати до сусідніх країн. Згідно з останніми даними УВКБ ООН, оновленими 5 липня, з лютого близько 5,65 млн. людей залишили Україну в пошуках притулку.

Кампанія, що проводиться у Швеції, включає як ролик, так і зовнішню рекламу від креативного агентства OKTO, метою якої є усвідомлення ситуації, з якою зіткнулися сім’ї, що втекли з країни. Цього року Швеція прийняла понад 41 тисячу біженців з України.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Під назвою «Not Delivered» кампанія зосереджена навколо недоставленого текстового повідомлення: «Я сумую за тобою, тату», що викликає страждання рідної людини, яка не знає причини помилки відправки цього повідомлення і яка боїться, що сталося найгірше.

У 30-секундному ролику дві дівчинки-підлітки стоять вночі на даху і втішають один одного, коли намагаються і не можуть надіслати повідомлення своєму батькові. Для відео використана пісня «Letter from Lillian», яку виконує Туссе, який представляв Швецію на Євробаченні 2021 року і приїхав у країну 8-річним біженцем з Демократичної Республіки Конго.

«Ми хочемо сказати, що УВКБ ООН залишається на місці і допомагає поки це необхідно. Ми ілюструємо це ідеєю зв’язку дитини з батьком, які не знають, чи живі вони чи ні. Це стає дуже емоційним, але водночас близьким для нас, оскільки ми всі бачили повідомлення «Не доставлено», але яке має вже інше значення», — пояснила Ульрика Нільсдоттер-Брюль, керівник відділу комунікацій УВКБ ООН у Швеції.

Діджитал версія креативу також було випущено для розміщення на YouTube. Фільм було знято режисером Матсом Уддом на продюсерській компанії Slutet är Nära.

«У цих двох словах є щось сильне. Ті слова зазвичай асоціюються з поганим зв’язком чи звичайним технічним збоєм. Але в цьому контексті це може означати найгірше», — додав Нік Крістіансен, креативний директор креативної агенції OKTO.

Розкажіть друзям про новину