Масі Найєм став героєм кампанії українського бренду чоловічого одягу
04 Жов 2022, 12:50

Масі Найєм став героєм кампанії українського бренду чоловічого одягу

Минулого року бренд Indposhiv запустив лінійку Indposhiv Casual – колекцію готового чоловічого одягу, пошиту за стандартами bespoke.

У цих колекціях бренд намагався відобразити те, як бачить собі гардероб сучасного українського чоловіка. Проте, у 2022 році змінилося все – і ставлення до одягу, і уявлення про те, яким тепер він має бути. Змінилися і клієнти.

Раніше бренд визначав їх як чоловіки, котрі зробили себе самі. З 24 лютого до цього визначення додалося «і привели нашу країну до перемоги».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

З цього усвідомлення з’явилася колекція Indposhiv Casual FW 22. Героєм кампанії став Масі Найєм.

Засновниця Indposhiv Катерина Возіанова пояснила, що цією кампанією та колекцією вони хочуть показати, через що зараз проходить Україна, через що проходять чоловіки, як трансформується «українська чоловіча мода», яка вже ніколи не буде просто одягом.

Колекція вже представлена ​​в домі бренду і незабаром буде на сайті.

Розкажіть друзям про новину